arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۲

پیش‌بینی نامزدهای انتخاباتی از بازی ایران و قطر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از بخش‌های خبری تلویزیون با پرداختن به «دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران» و تلفیق آن با «انتخابات ریاست جمهوری کشورمان»، تلاش کرد با مخلوط کردن این دو موضوع جذاب به قول مجری‌، از قافله جدا نماند.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، آیتم ویژه‌ی انتخابات بخش خبری 20 و 30 که با عنوان «جمهور» از شبکه دو پخش می‌شود، دوشنبه (13 خرداد ماه) به سراغ هر کدام از نامزدهای انتخاباتی رفت و از آنان خواست تا نتیجه‌ی فوتبال ایران و قطر را پیش‌بینی کنند.

بر این اساس، محمد غرضی، نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد که یک بازی پرهیجان را شاهد باشیم و ایران برنده بازی باشد.

عارف، دیگر نامزد انتخابات نیز گفت، پیش‌بینی من برد است. امیدوارم قهرمانان ملی ما با بردشان همه ما را خوشحال کنند.

روحانی هم ابراز عقیده کرد: امید ما همیشه برد ایران بوده است.

قالیباف، رقیب دیگر نامزدهای انتخابات یازدهم اظهار کرد: ما همیشه امیدمان این بوده که ایران ببرد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی که برادرش امیدوار رضایی نیز در فوتبال دستی دارد، در این زمینه گفت: دلم می خواهد نتیجه سه بر صفر به نفع ایران تمام شود ولی احتمالا یک بر صفر بازی را می‌بریم.

سعید جلیلی هم در این گزارش این‌گونه اظهار کرد: این یک بازی ملی است و امیدواریم موجب خوشحالی هموطنانمان شود.

حداد عادل، دیگر نامزد انتخاباتی گفت: من همیشه امیدوارم که تیم ملی ایران پیروز شود.

ولایتی هم درباره بازی تیم ملی ایران با قطر ابراز عقیده کرد: من آرزو و دعا می کنم که ایران ببرد و مقدمات ورودش به جام جهانی فراهم شود.

به گزارش ایسنا، مجری آیتم خبری گزارشی «جمهور» در ابتدا به توضیح این مطلب پرداخت که «این برنامه برای اینکه از قافله جدا نماند فوتبال و انتخابات را با هم مخلوط کرد که نتیجه‌اش جالب شد.»

در این برنامه همچنین گزارشگر به میان مردم رفت تا در گزارشی فانتزی تلاش کند رأی آنان را بخرد.

همچنین در انتهای آیتم خبری جمهور، پرسشی مشترک از نامزدها درباره‌ی اینکه حرف اصلی‌شان در عرصه فرهنگ و هنر چیست پرسیده شد.
نظرات بینندگان