arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۲

۱۰۰ تن مواد مخدر امروز امحا می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ۱۰۰ تن مواد مخدر غیرقابل استحصال امروز با حضور وزیر کشور و برخی از مقامات کشوری و لشکری امحا می‌شود.

به گزارش فارس، سردار علیرضا اکبرشاهی مدیرکل مقابله با عرضه مواد مخدر صبح امروز در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که در مجتمع طلاییه برگزار می‌شود، افزود: در کشور ما بنا به اذعان تمام مدعیان امر در حوزه مبارزه با مواد مخدر جلودار کشورهای دیگر هستیم و توفیقات زیادی در سالهای متمادی داشته‌ایم که نشان‌دهنده عملکرد ایران در مقابله با مواد مخدر است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در عمل ثابت کرده که در بحث ترانزیت و تولید مواد مخدر زبانزد بوده و در خدمت بشریت عمل کرده است .برایش مردم دنیا تفاوتی ندارد با توجه به باورهای دینی با مواد مخدر مقابله کرده است.

اکبرشاهی تصریح کرد: امروز برای اولین بار، مواد مخدر در سطح مقیاسی بالا حدود 100 تن امحا می‌شود که این مراسم با حضور مهمانان خارجی، مقامات لشکری و کشوری انجام خواهد گرفت.

مدیرکل مقابله با عرضه مواد در ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: 50 تن مواد مخدر غیر قابل استحصال در تهران و 50 تن دیگر در 16 استان کشور به صورت همزمان و نمادین امروز امحا می‌شود.

اکبرشاهی گفت: کشفیات سه ماهه اول امسال حدود 130 تن مواد مخدر در سطح کشور بوده است.
نظرات بینندگان