arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۲
جوسازی جدید لابی صهیونیسم علیه رییس جمهور منتخب:

حسن روحانی از بمب‌گذاری آرژانتین اطلاع داشت!

حسن روحانی- رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، عضو تیم ویژه ای بوده که در آن انفجار مرکز یهودیان "بوینس آیرس" طراحی شد! مقامات آرژانتین می گویند انفجار مرکز یهودیان بوینس آیرس- پایتخت این کشور، توسط ایران طراحی و از سوی حزب الله لبنان اجرا شده است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



یک روزنامه آمریکایی در تازه ترین جنگ روانی علیه رئیس جمهور منتخب ملت ایران، ادعایی مضحک منتشر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ روزنامه واشنگتن تایمز نوشت: حسن روحانی- رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، عضو تیم ویژه ای بوده که در آن انفجار مرکز یهودیان "بوینس آیرس" طراحی شد!

مقامات آرژانتین می گویند انفجار مرکز یهودیان بوینس آیرس- پایتخت این کشور، توسط ایران طراحی و از سوی حزب الله لبنان اجرا شده است!

ایرانیانی که گفته می شود در این انفجار نقش داشته اند هنوز تحت پیگرد "اینترپل" قرار دارند.

همچنین واشنگتن تایمز به نقل از اینت نیوز در ادعایی غیرمستند نوشت: یک مأمور امنیتی ایرانی که در سال 90 میلادی از ایران گریخته است، گفته این ترور توسط یک کمیته که با شورای امنیت ملی ایران در ارتباط بوده طراحی شده است؛ در آن زمان حسن روحانی به عنوان عضوی از آن کمیته ترور و همچنین منشی شورای امنیت ملی فعال بوده است!

به گفته رئول گرشت- عضو ارشد نهاد دفاع از دمکراسی، «قاعدتاً اجازه حسن روحانی برای عملی شدن طرح ترور لازم نمی بوده! اما شکی نیست که روحانی از این طرح ترور و همه بحث هایی که منجر به این ترور شد اطلاع داشته است!»

مرکز یهویان در "بوینس ایرس"، در سال ۱۹۹۴ بوسیله بمبی پر قدرت منفجر شد که در اثر ان ۸۵ نفر کشته و ۳۰۰ نفر زخمی شدند.

حسن روحانی که به تازگی به عنوان رییس جمهور جدید ایران انتخاب شده، به عنوان چهره‌ای میانه‌رو شناخته می شود اما رئول گرشت می گوید که این عنوان برای حسن روحانی "فریبنده" است!

نظرات بینندگان