arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۲

تشکر فرزند آیت الله طاهری اصفهانی از سیدحسن خمینی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرزند آیت‌الله طاهری اصفهانی طی پیامی از ابراز همدردی و حضور سیدحسن خمینی در بیت آن مرحوم تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن طاهری به حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به این شرح است:

«پیام محبت‌آمیز و تسلی‌بخش حضرتعالی به مناسبت رحلت والد ماجد، فقیه عامل و مجاهد عرصه‌های جهاد و مبارزه حضرت آیت‌الله طاهری قدس سره واصل گردید. ایشان که از آغاز نهضت حضرت آیت‌الله العظمی امام خمینی قدس سره افتخار شاگردی و همراهی آن رهبر یگانه را آگاهانه انتخاب کرده بود وفادارانه این مسوولیت معنوی و مقدس را تا پایان عمر پاس داشت و بر طریق مستقیم مقتدای خود پایدار ماند و چه پر راز و رمز در سالروز رحلت حضرت امام(ره) به سوی معشوق پرواز نمود " لهم دار السلام عند ربهم و هو ولیهم بما کانوا یعملون "

امیدواریم خداوند منان زحمات و مجاهدات آن بزرگمرد صابر را برای اعتلای دین حنیف و تحقق عدالت و سربلندی کشور و مردم، مقرون به توفیق، و اجر صابران و مجاهدان را در اعمال ایشان ثبت فرماید.

از جنابعالی انتظار داریم ما را در پاسداشت حقوق ایشان، پیوسته راهنما و همراه باشید.

وظیفه می‌دانیم از سوی خود و همه خانواده داغدار از تشریف‌فرمایی و ابراز همدردی حضرتعالی و بیت شریف و معزز حضرت امام(ره) در مراسم تشییع و ترحیم آن روحانی فقیه و رنج دیده تشکر و سپاس قلبی خود را با امتنان تقدیم دارم.

برای حضرتعالی و خاندان مکرم ، سلامتی ، طول عمر و توفیقات مزید از درگاه خداوند منان مسالت داریم.»

نظرات بینندگان