arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۲

اکران ویژه فیلم‌ها در رمضان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
رئیس شورای صنفی نمایش از ارائه دو طرح جدید برای اکران ماه رمضان خبر داد و تاکید کرد این دو طرح در جلسه این هفته شورا بررسی خواهد شد.

سیدضیاء هاشمی در گفت وگو با مهر درباره طرح ویژه اکران در ماه رمضان گفت: طرح ویژه اکران ماه رمضان امسال نیز مانند چند دوره گذشته اجرا خواهد شد اما ما دو طرح جدید برای امسال در نظر گرفته‌ایم که در جلسه این هفته شورای صنفی نمایش درصدد هستیم آن را مصوب کرده و جزئیات را متعاقبا اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از این طرح‌ها ارائه تخفیف‌های ویژه ۵۰ و ۲۰ درصدی است، بیان کرد: در نظر داریم برای سالن‌های سینمایی که در این ماه از صبح باز هستند، یک تخفیف و برای سینماهایی که از افطار باز می‌کنند و تا سحر نمایش فیلم‌ها در آنها ادامه دارد، شرایط جدیدی فراهم کنیم. البته برای سانس‌های عادی سالن‌های نمایش نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم.

رئیس شورای صنفی نمایش ادامه داد: طبق روال هر سال با نیروی انتظامی هماهنگی‌ها را انجام دادیم تا مشکلی برای طرح ویژه رمضان به ویژه اکران از افطار تا سحر پیش نیاید.

وی تاکید کرد: شورای صنفی نمایش اعلام کرده که آمادگی اکران فیلم‌های جدید را هم دارد. البته نمایش فیلم‌هایی همچون "گذشته" و "چه خوبه که برگشتی" هم ادامه پیدا می‌کند. ما از این فیلم‌ها در اکران حمایت می‌کنیم.

هاشمی در پایان به اضافه شدن قریب‌الوقوع دو فیلم جدید به چرخه اکران خبر داد و عنوان کرد: ماه رمضان ماه ضیافت الله است و همانطور که از عنوانش مشخص است ماه مبارکی برای مسلمانان به شمار می رود. حتی می توانیم در این ماه، فیلم های مفرح را هم که در نوبت اکران هستند، به نمایش بگذاریم البته درباره شب‌های شهادت و عزاداری تمهیدات ویژه و مناسب با آن حال و هوا داریم.

نظرات بینندگان