arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

آغاز توزیع ۵۰هزار تن مرغ در بازار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزیر صنعت و دبیر ستاد تنظیم بازار از آغاز توزیع ۵۰ هزار تن مرغ در کشور خبر داد و گفت: تامین نهاده های دام و طیور با ارز مرجع ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، حسن رادمرد پس از جلسه عصر دیروز ستاد تنظیم بازار در توضیح تصمیمات این جلسه گفت: در این جلسه تصمیماتی برای تامین نهاده های دام و طیور و نیز توزیع کالاهای اساسی در ماه رمضان گرفته شد.

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور تاکید کرد: بر همین اساس تامین نهاده ها با ارز مرجع کما فی السابق برای واحدهای تولیدی و صنعتی همانند واحدهای تولید دام و طیور و مرغداری ها ادامه خواهد داشت و مشکلی در این باره وجود ندارد .

رادمرد با اشاره به مصارف مرغ در سبد غذایی مردم در ماه رمضان گفت: خوشبختانه توزیع مرغ برای کل کشور به اندازه کافی آغاز شده است.

وی میزان توزیع مرغ برای کل کشور را 50 هزار تن مرغ منجمد و ذخیره شده اعلام کرد و گفت: توزیع مرغ در نمایشگاه های طرح ضیافت سرعت بیشتری خواهد گرفت تا مردم به راحتی بتوانند نیاز  خود را تامین کنند .

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور با تاکید بر اینکه توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاهها بر اساس قیمت مصوب ستاد خواهد بود گفت: قیمت کالاهای اساسی در این نمایشگاه ها 15 تا 25 درصد زیر قیمت بازار است .

در این جلسه که در وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد بختیاری وزیر دادگستری از اعضای اصلی ستاد و نیز معاونان دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول و مرتبط با بازار نیز حضور داشتند.
نظرات بینندگان