arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۲

کبوتر، عامل قتل و مجروح شدن 4 نفر شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامي شهرستان شوشتر"خوزستان" از کشته شدن دو نفر و مجروح شدن دو نفر ديگر، درجريان درگيري مسلحانه، بازپس گيري کبوتر مسروقه در شهرستان، خبر داد.

به گزارش سرويس حوادث ايسنا، سرهنگ "صادق تاجي پور" فرمانده انتظامي شهرستان شوشتر در تشريح جزئيات اين خبر گفت: درپي وقوع يک فقره تيراندازي منجر به جرح در يکي از روستاهاي اين شهرستان، بلافاصله اکيپي از کاراگاهان آگاهي جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

اين مقام مسئول بيان داشت: در بررسي هاي به عمل آمده، تعداد دو نفر از اعضاء خانواده در جريان تير اندازي به علت شدت جراحات وارده در دم کشته و دو نفر ديگر مجروح شدند.

وي افزود: ماموران پليس با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي در کمتر پنج ساعت مخفيگاه قاتلين را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي، در يک اقدام غافلگيرانه آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شوشتر تصريح کرد: متهمان در بازجويي فني و تخصصي، به تيراندازي، کشته و مجروح کردن چهار نفر از اعضاء خانواده مقتولين اعتراف و اظهار داشتند: که بدليل سرقت يکي از کبوترهايشان توسط خانواده مقتولين، جهت بازپس گيري کبوتر با تهيه يک قبضه اسلحه جنگي کلاش به منزل آنها مراجعه کرده که با مقاومت اعضاء خانواده مواجه شديم، که پس از تيراندازي به سمت آنان از محل متواري شديم.
نظرات بینندگان