arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۲

استيون اسپيلبرگ: پروژ‌ه‌هاي "بلک باستر" از مخاطبان صنعت سينما مي‌کاهد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه خبرنگاران: "اسپيلبرگ و لوکاس"دو کارگردان مطرح هاليوود خاطر نشان کردند که پروژ‌ههاي "بلک باستر" که کمپاني‌هاي فيلمسازي بودجه‌هاي کلان براي اين پروژه تخصيص داده‌اند منجر به تباهي سرمايه‌هايشان خواهد شد و برگردان بودجه براي فيلمسازان منخواهد داشت.


آنها پيش‌بيني کرده‌اند که مدت زمان زيادي طول خواهد کشيد که طراحان پروژه‌هاي "بلک باستر" متوجه اشتباهشان شوند زيرا مدت زمان اکران فيلم و قيمت بليط ها 2 عامل مهم براي سازندگان فليمها هستند.

اين فيلمسازان مهم هاليوود گفته‌اند که قيمت‌گذاري بليط‌ها در پروژه "بلک باستر" جواب‌گوي سرمايه‌گذاري صنعت سينما نخواهد بود در کنار ان درج نوع کيفيت فيلمهايي که به صورت سريالي توليد مي‌شوند به صنعت سينما ضربه خواهد زد و به نوعي سينما را در انحصار قرار مي‌دهد.

اين 2 کارگردان هاليوددي گفتند: اگر سرمايه‌گذار فيلمها توسط تهيه‌کنندگان باشد و پروژه "بلک باستر" کنار گذاشته شود صنعت سينما بازگشت بودجه براي فيلمسازان به همراه خواهد داشت و به نوعي باعث نشويق هنرمندان صنعت سينما مي‌شود.

هم‌اکنون "جرج لوکاس" و "استيون اسپلبرگ" از بزرگترين کارگردانهاي عرصع سينماي هاليوود هستند که در فهرست ثروتمندترين آمريکاييها قرار دارند صنعت سينماي آمريکا در آينده شاهد سناريوي قوي براي ساخت يکي از فيلمهاي هاليوود خواهد بود که سرمايه آن توسط اين 2 کارگردان مطرح تامين خواهد شد.

"استيون اسپلبرگ" در کنفرانسي که در مدرسه هنر سينمايي usc در لس‌آنجلس ترتيب داده بود در نظر دارد تا به تعليم هنرمندان تازه کار سينماي هاليوود بپردازد و "جورج لوکاس" نيز خاطر نشان کرد: که تخصيص بودجه همراه با استوديوهاي مجهز از ارکان مهم در رشد صنعت سينما خواهد بود.

نظرات بینندگان