arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۲
واکنش پورحیدری به جدایی شماره 8؛

اگر دل جباری با استقلال بود، باید صبر می‌کرد/ مجتبی می‌توانست بماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به خبر جدایی مجتبی جباری از این تیم گفت: جباری اگر دلش با استقلال بود، باید منتظر می‌ماند تا باشگاه با او مذاکره کند.

منصور پورحیدری در خصوص جدایی مجتبی جباری از تیم فوتبال استقلال ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: جباری به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای تصمیم گرفته از استقلال به سپاهان برود اما این بازیکن اگر دلش با استقلال بود باید منتظر می‌ماند تا باشگاه با او مذاکره کند.

وی اضافه کرد: به نظر من اگر جباری صبوری می‌کرد و منتظر باشگاه استقلال می‌ماند، می‌توانست در فصل جدید هم با پیراهن استقلال به میدان برود.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در ادامه در خصوص اینکه دکتر فتح‌الله‌زاده لکسوز خود را در اختیار امیرحسین صادقی قرار داده، تاکید کرد: این برای بار نخست نیست که فتح‌الله‌زاده دست به این از خودگذشتگی‌ها می‌زند. او بارها برای استقلال اتومبیل خود را فروخته و از جیب خودش خرج کرده است. واقعا دست فتح‌الله‌زاده درد نکند که اینگونه دلسوزانه برای استقلال کار می‌کند.

پورحیدری در پایان با ابراز امیدواری از وضعیت استقلال گفت: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و من نسبت به آینده استقلال امیدوار هستم. ما اردوی خوبی را در اوکراین سپری می‌کنیم و می‌توانیم در بازی تدارکاتی با دیناموکیف بیشتر با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شویم.
نظرات بینندگان