arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۲

نجار: احمدی نژاد سلوک جدیدی یاد داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور با تشکر از زحمات رییس‌جمهور طی هشت سال گذشته گفت: ما از رییس جمهور درس‌های زیادی یاد گرفتیم و ایشان سلوک جدیدی یاد دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مصطفی محمدنجار در مراسم تجلیل و قدردانی از رییس‌جمهور، با ابراز خرسندی از برگزاری این برنامه و حضور رییس جمهور گفت: ما در اینجا می‌خواهیم از خدمت صمیمانه، ولایتمداری، مکتب‌محوری و مردم‌داری تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه در این دوران کارهای زیادی صورت گرفت، برای نمونه به سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: سفرهای استانی باعث شد که در دل مردم برود و دغدغه مردم، دغدغه دولت باشد.

نجار با بیان اینکه ارزش‌های حاصله باید حفظ شود، گفت: چهار دوره سفرهای استانی رفتیم و در ابتدا خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که این سفرها اینگونه ادامه پیدا کند.

وی با تشکر از خانواده رییس‌جمهور گفت: لازم می‌دانم از استانداران عزیز و از دیگر دوستان در وزارت کشور نیز تشکر کنم. وزارت کشور پیش‌برنده سیاست‌های داخلی دولت است و ما همه در قالب یک تیم تلاش کردیم که این سیاست‌ها پیش برود و با محبت و عشق این کارها دنبال شود.

در ادامه نجار به ارائه گزارش کوتاهی از وزارتخانه مطبوع خود پرداخت.

در این مراسم، همچنین مرتضوی معاون وزیر کشور، استاندار تهران، اصفهان، خوزستان، مازندران و لرستان به ایراد سخنرانی پرداختند.

نظرات بینندگان