arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۲۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۲

مقام بیاوریم، سر و کله مسئولان پیدا می‌شود/ باید میخ خود را محکم بکوبیم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
گارد راس تیم ملی بسکتبال با انتقاد از اینکه هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان به اردوی این تیم، حداقل در آخرین جلسه تمرینی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا سر نزدند، گفت: تا مقام نیاورده‌ایم نباید منتظر کسی باشیم اما همینکه مقام آوردیم، سر و کله مسئولان هم پیدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کامرانی بعد از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال که عصر شنبه پیش از اعزام این تیم به محل برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا در فیلیپین برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: هر تیمی که میخ خود را از روز اول مسابقات محکم بکوبد، می‌تواند به هدفی که دارد برسد و حتی قهرمان شود. بنابراین این رقابت‌ها هرگز جای اشتباه کردن نیست به خصوص برای ما که به دنبال جبران ناکامی دوره پیشین هم هستیم.

وی با اشاره به حمایت مردم از تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: روحیه‌ای که به واسطه پیگیری‌ها و تشویق‌های مردم می‌گیریم، مهمترین فاکتور است که باعث می‌شود انگیزه زیادی بگیریم. وقتی در آمل اردو داشتیم، 1000 تا 1500 نفر موقع  تمرینات‌مان به سالن آمدند و با ابراز احساسات خود باعث دلگرمی‌مان شدند. نمی‌دانید این حمایت‏‌‎ها و شور و شوقی که برای نتیجه گیری تیم ملی نشان می‌‎دهند، چقدر تاثیرگذار است آن هم زمانیکه مسئولان هیچ توجهی ندارند.

گارد راس تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: دو ماه است که اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جهان را هم دارد، برگزار شده اما در این مدت و یا حداقل برای آخرین جلسه تمرینی هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش و جوانان به تمرینات‌مان سر نزدند. البته همیشه همینگونه است که تا مقام نیاورده‌ایم، هیاهویی هم نیست و نباید منتظر کسی بود اما همینکه مقام بیاوریم، سر و کله مسئولان هم پیدا می‌شود.

کامرانی در ادامه خاطرنشان کرد: تازه وقتی هم که مقام می‌آوریم بازهم آنگونه که باید وزیر ورزش و جوانان و هیچ یک از دیگر مسئولان این وزارتخانه یا کمیته ملی المپیک توجه نشان نمی‌دهند.

این بازیکن تیم ملی بسکتبال با تکذیب اختلاف نظر میان اعضای این تیم که در جریان تورنمنت ویلیام جونز برخی از رسانه‌ها به آن پرداخته بودند، یادآور شد: هیچ اختلافی نیست. در تورنمنت ویلیام جونز 15 نفر بودیم و برای هر بازی سرمربی تیم باید سه نفر را کنار می‎گذاشت تا ترکیب دوازده نفره تیم ملی را برای آن بازی مشخص کند. بنابراین برای هر بازی تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد می‌شد که هر دلیل و مسئله‌ای می‌توانست داشته باشد جز اختلاف.

کامرانی در پایان گفت: در هر حال تیم ملی بدون توجه به خیلی از بی توجهی‌ها و کم لطفی‌ها برای کسب بهترین نتیجه به فیلیپین می‌رود. می‌رویم تا قهرمان شویم و امیدوارم به این هدف برسیم تا شایستگی‌های خود را به همه ثابت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال بامداد امروز یکشنبه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا راهی فیلیپین شد. این مسابقات طی روزهای دهم تا بیستم مردادماه در مانیل برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان