arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۲

احمدی نژاد: فعاليت دولت دهم به اتمام نرسیده/ عهد دولت وارد نشدن به فعالیت‌های اقتصادی به نفع خود بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور در آخرين جلسه هيأت دولت دهم که در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: دولت از روز اول هيچ مأموريتي جز زمينه‌سازي براي حاکميت امام عصر(عج) نداشت و کار تمام نشده است، زيرا مأموريت انسان ازلي و ابدي است؛ تا زنده هستيم بر اصول خود پايبنديم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ محمود احمدي‌نژاد در آخرين جلسه هيأت دولت دهم که در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) و در استانداري خراسان رضوي برگزار شد، با تسليت ايام سوگواري شهادت اميرالمؤمنين(ع) و با اشاره به همزماني جلسه پاياني هيأت دولت با ايام شب قدر، اظهار داشت: شروع کار دولت از مشهد مقدس بود و اکنون نيز آخرين جلسه آن در اين شهر مقدس برگزار مي‌شود.
 
رييس‌جمهور افزود: سعادت انسان‌ها تنها در سايه حاکميت انسان کامل و امام معصوم محقق مي‌شود و زندگي سعادتمند در گرو حرکت در اين راه است. هرکس عدالت‌خواه و کمال‌جو است راهي جز تلاش براي برپايي حکومت جهاني و زمينه‌سازي براي حاکميت امام معصوم ندارد؛ بالاترين انحراف هم معطوف کردن ذهن، قلب و انديشه انسان‌ها به غير از اين راه است.
 
احمدي‌نژاد با اشاره به شعارهاي دولت نهم و دهم بيان کرد: شعارهاي دولت نهم و دهم مبني بر عدالت، مهرورزي، خدمت، زنده کردن شعارهاي انقلاب و راه امام و ولايت از اعتقاد به امام عصر(عج) سرچشمه گرفته است.
 
رييس‌جمهور ادامه داد: دولت‌هاي نهم و دهم راه جديدي را مبني بر انديشه انتظار، عشق به امام عصر(عج)، باز کردند که در اين مضامين در سطح جهان براي نخستين بار مطرح شد.
 
احمدي‌نژاد همچنين با اشاره به سخنان برخي افراد مبني بر پايان يافتن فعاليت دولت دهم اظهار داشت: کار تمام نشده است، زيرا مأموريت انسان ازلي و ابدي است؛ تا زنده هستيم در اصول خود پايبنديم.
 
رييس‌جمهور با تشکر از اعضاي هيأت دولت براي فعاليت و خدمت در دوران هشت سال گذشته گفت: پاکي، کار براي خدا، صداقت، کار براي حکومت جهاني، پافشاري بر ارزش‌ها، خدمتگزاري به مردم، ساده‌زيستي و عدم ورود فعاليت‌هاي اقتصادي به نفع خود، عهد ميان اعضاي دولت بود که قريب به اتفاق آنها به عهد خود وفادار بودند.
 
دكتر احمدي‌نژاد سخن خود را با دو بيتي با مضمون ذيل به پايان رساند.
 
عمري ز غم تو مردم و زنده شدم / بر هر چه که بي تو بود بازنده شدم
 
زان روز که مهر تو به جانم زده شد / با عشق تو من دولت پاينده شدم
 
گفتني است در پايان جلسه هيأت دولت نماآهنگي از خدمات هشت ساله احمدي‌نژاد و ارتباط صميمي رييس‌جمهور با مردم پخش شد.

نظرات بینندگان