arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۲

توقف ارابه سياه زورگيران در ري/ آيا اين سه زورگير را مي‌شناسيد؟ + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آيا اين سه زورگير را مي‌شناسيد؟ بازپرس حسيني دستور انتشار تصوير اين سه تن را داده تا مالباختگان احتمالي آنها را شناسايي و براي شكايت از آنها به شعبه دوم بازرسي دادسراي ري مراجعه كنند.

ماموران پليس آگاهي زماني كه سارقان قصد زورگيري از طعمه‌هاي ديگرشان را داشتند آنها را به دام انداختند.

«عباس»، «پيمان» و «حسين» سه متهم اين پرونده هستند. اين افراد در چهار شهرستان پايتخت از جمله (تهران، شهر ري، رباط كريم و اسلامشهر) مرتكب اعمال مجرمانه‌شان شده‌اند و در همه زورگيري‌هايشان براي تهديد افراد از سلاح سرد استفاده كرده‌اند.

سرهنگ پاسدار حسين زارع، فرمانده پايگاه نهم پليس آگاهي شهرستان ري در تشريح جزييات اين خبر گفت: هنوز دومين روز از تير ماه امسال نگذشته بود كه مرد جواني به نام «مجتبي» به پليس آگاهي ري مراجعه كرد و به ماموران گفت: از سوي چهار مرد جوان مورد زورگيري و سرقت قرار گرفته است.

مالباخته در اظهارات خود به ماموران گفت: شب دوم تير ماه امسال براي رفتن به خانه‌ام سوار پرايد مشكي رنگ در شهر ري شدم. در خودرو سه سرنشين نشسته بودند. هنوز 10 دقيقه از حركت خودرو نگذشته بود كه ناگهان يكي از سرنشينان چاقويي زير گلوي من گرفت و ديگري هم شروع به گشتن جيب‌هايم كرد. آنها مقاديري پول و گوشي موبايلم را به سرقت بردند و بعد مرا در خيابان سيزده آبان ري از خودرو به بيرون پرتاب كردند و به سرعت متواري شدند.

پس از اظهارات اين مرد جوان ماموران درصدد صحت و سقم ماجرا برآمدند. آنها بعد از تحقيقات از محل حادثه و درستي ماجرا پرونده‌يي با موضوع «زورگيري و سرقت به عنف» تشكيل دادند و به دستور حسيني، بازپرس شعبه دوم دادسراي ري دستگيري متهمان در دستور كار كارآگاهان قرار گرفت.

چند روز بعد از نخستين شكايت چند تن از اهالي شهر ري به پليس آگاهي ري آمدند و گفتند: براي رسيدن به مقصدشان سوار خودروي پرايد مشكي‌رنگي شدند اما هنوز به مقصد نرسيده از سوي سه سرنشين جوان اين خودرو مورد زورگيري و سرقت قرار گرفته‌اند.

با توجه به اظهارات و تعدد شكات پرونده به صورت ويژه در دست بررسي قرار گرفت و سرانجام ماموران پليس آگاهي ري در عملياتي ويژه موفق شدند هر سه سارق را غافلگير و دستگير كنند.

سرهنگ پاسدار زارع درباره سابقه‌دار بودن مجرمان گفت: سابقه كيفري متهمان در دست بررسي‌است و هيچ يك از متهمان به مواد مخدر اعتياد ندارند. اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه شهرستان ري به عنوان شهر مذهبي خاص برشمرده مي‌شود، گفت: ماموران پايگاه نهم پليس آگاهي همواره با قدرت و قاطعيت تمام با مجرمان برخورد مي‌كنند و اجازه هيچ جاي جولاني براي متهمان

نمي‌گذارد. در حال حاضر پرونده جهت تحقيقات تكميلي در حال بررسي است و متهمان با قرار وثيقه پانصد ميليون توماني روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان