arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲

تام هنکس در محاصره دزدان دريايي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تام هنکس با فیلم « کاپیتان فیلیپس» جشنواره فیلم لندن را افتتاح خواهد کرد. پنجاه‌وهفتمین جشنواره فیلم لندن روز 9اکتبر در این شهر افتتاح می‌شود. این فیلم که جدیدترین همکاری پائول گرین‌گرس و هنکس است داستان درگیری دزدان دریایی سومالی را روایت می‌کند.

درگیری او با دزدان دریایی به زندانی‌شدنش منجر می‌شود و همین اتفاق، یک موقعیت گروگانگیری را ایجاد می‌کند. این داستان بر اساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است اما همان‌طور که از گرین‌گرس انتظار می‌رود او نگاهی متفاوت به داستان داشته و علاوه بر ترس و شوک زندانی‌شدن کاپیتان داستان، بر مشکلات گروگانگیران نیز تمرکز دارد.

فیلم «کاپیتان فیلیپس» قرار است 18 اکتبر در سینماهای بریتانیا اکران شود. اما فستیوال فیلم لندن از روز 9 اکتبر تا 20 همان‌ماه (17 تا 28 مهر) ادامه خواهد داشت. اکران جهانی این فیلم در ماه سپتامبر و در اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک خواهد بود. تام هنکس که تاکنون دو اسکار بازیگری را دریافت کرده است؛ این روزها در حال بازی در سومین بخش از داستان‌های دن بروان یعنی «نماد گمشده» است. او در این فیلم بار دیگر در نقش رابرت لنگدون استاد نشانه‌شناسی بازی می‌کند که در داستان به قلب کنگره آمریکا می‌رود و از رازهای آمریکایی پرده برمی‌دارد.

او یکی از پردرآمدترین بازیگران جهان است. درآمد ناخالص هنکس برای ۳۱فیلمی که بازی کرده است چیزی در حدود سه‌میلیارددلار تخمین زده می‌شود که از این لحاظ در بین هنرپیشگان، مقام اول را داراست.
نظرات بینندگان