arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲

شهردار آينده تهران، اصلاح‌طلب است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ايلنا: ‌منتخب مردم در شوراي شهر تهران، گفت: ‌با توجه به حضور حداكثري اصلاح‌طلبان در شوراي شهر طبيعي است كه شهردار آينده فردي از اصلاح‌طلبان خواهد بود.

احمد حكيمي‌پور با اشاره به اينكه گزينه‌هاي متعددي براي شهردار آينده تهران داريم، اظهار كرد: هنوز برخي از اين گزينه‌ها تمايل خود را براي شهردار شدن اعلام نكرده‌اند، با توجه به اكثريت اعضاي شوراي شهر از حزب اصلاح‌طلب طبيعي است كه شهردار آينده فردي از اصلاح‌طلبان خواهد بود چراكه با شرايط كنوني جامعه و نياز به تعامل با دولت آتي انتخاب فردي اصلاح‌طلب بهترين گزينه براي مديريت شهري تهران خواهد بود.

حكيمي‌پور با بيان اينكه علاوه بر سياست كلان كشور بايد در توسعه شهر جدي بود و فردي موثر را به عنوان شهردار انتخاب كرد، گفت: در انتخاب گزينه نهايي اصلاح‌طلبان براي شهردار آينده قطعا فردي انتخاب مي‌شود كه علاوه بر تخصص و مهارت لازم داراي شخصيتي باشد كه توان برقراري ارتباط با دولت را نيز داشته باشد. وي درباره انتخاب رييس شورا نيز گفت: ‌سياست بر اين است كه شوراي شهر را يكپارچه ببينيم و به دنبال اقليت و اكثريت در شورا نيستيم تا فراكسيون ايجاد شود در انتخاب رييس شورا، ‌هيات رييسه و رياست كميسيون‌هاي مختلف اولويت با فردي است كه تخصص و مهارت لازم داشته باشد .
نظرات بینندگان