arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۲

دختر برلوسکونی جانشین پدر می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع خبری از احتمال اقدام دختر نخست‌وزیر اسبق ایتالیا در پیگیری فعالیت‌های سیاسی وی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نشریه آلمانی «فوکوس»، در شرایطی که به نظر می‌رسد به دلیل مواد متعدد اتهام اخلاقی و مالی، دوران فعالیت «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر پیشین ایتالیا رو به پایان است، اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه «ماریانا برلوسکونی» دختر این سیاستمدار کهنه‌کار قصد دارد پیگیری فعالیت‌های سیاسی پدر را برعهده گیرد.

ماریانا برلوسکونی هم‌اکنون به عنوان قدرتمند‌ترین بانوی ایتالیا شناخته می‌شود و چنانچه جانشین پدر شود، قدرت وی از این هم بیشتر خواهد شد.

«فایننشال‌تایمز» در این مورد نوشت که در روزهای گذشته وی اغلب در گردهم‌آیی‌های سیاسی حزب «مردم آزاد» - حزب پدرش- دیده شده است. از این رو گمان می‌رود وی در دور بعدی انتخابات شرکت کند. همچنین شایعاتی وجود دارد که بنابر آنان احتمالا این حزب به نام قدیمی خود و با ریاست ماریانا به کار خود ادامه خواهد داد.

سیلویو برلوسکونی در حال حاضر با چند مورد اتهام روبروست و پرونده‌های اتهامی او در چند دادگاه در حال رسیدگی است.

نخست وزیر سابق ایتالیا پیشتر درگیر رسوایی‌های جنسی نیز بوده است وی متهم شده بود با دختران جوان، از جمله دختری زیر هجده سال، که مطابق قوانین اروپا کودک محسوب می‌شده، در ازای پرداخت پول رابطه جنسی برقرار کرده است.
نظرات بینندگان