arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۲

اظهارات تنها بازمانده حادثه سقوط وانت در کانال آب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تنها بازمانده حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول گفت: به دلیل نبود حفاظ آهنی خودرو به درون کانال آب سقوط کرد و جان ۱۲ نفر را ربود.

به گزارش فارس، زیور پازدار اظهار کرد: از مراسم عروسی برمی‌گشتیم که این حادثه شوم رخ داد. وی اضافه کرد: حادثه شنبه شب هنگام برگشت از جشن عروسی در اندیمشک و نزدیک محل زندگی در روستای قلعه طوق سنجر از توابع دزفول به وقوع پیوست.

تنها بازمانده حادثه سقوط وانت در کانال آب دزفول عنوان کرد: به دلیل عبور ناگهانی یک حیوان از جاده، مسیر خودرو منحرف شد و ما به درون کانال آب سقوط کردیم. متاسفانه به دلیل نبود حفاظ آهنی در کنار کانال، خودرو به درون کانال آب سقوط کرد و جان ۱۲ نفر را گرفت.

پازدار گفت: به دنبال بروز این حادثه به سختی خود را به دیواره کانال شبکه آبیاری رساندم و نجات پیدا کردم. صحنه بسیار غم‌انگیزی بود زیرا در حالی که شاهد غرق و شیون دیگر افراد بودم به دلیل ناتوانی و ضعف در فن شنا نمی‌توانستم برای نجات آنها کاری کنم.

وی گفت: ۱۱نفر در قسمت بار وانت بار و دو سرنشین در کابین جلوی وانت قرار داشتند که همگی از جمله پدرم که راننده پیکان وانت امام بخش پازدار بود فوت کردند.
نظرات بینندگان