arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲

پايان جلسه علني مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جلسه علنی صبح مجلس با بررسی صلاحیت و برنامه های سه وزیر پیشنهادی دولت پایان یافت.
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، در این جلسه صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، جهاد کشاورزی و دادگستری بررسی شد.

در آغاز سومین روز از بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی دولت ، آقایان صابری ، فیاضی و پور ابراهیمی ، نمایندگان رامیان و آزادشهر ، نور و محمودآباد و کرمان به عنوان مخالف و آقایان آرامی ، تاج گردون ، حسینی صدر و محجوب نمایندگان بندرعباس ، گچساران ، خوی و تهران به عنوان موافق وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صحبت کردند.

در ادامه ، علی ربیعی وزیر پیشنهادی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به تبیین برنامه هایش پرداخت.
سپس ، بررسی صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستور کار قرار گرفت و آقایان موسوی ، چهاردولی و لاهوتی نمایندگان اهواز ، ملایر و لنگرود به عنوان مخالف و آقایان جباری ، رحمت الله نوروزی و خضری نمایندگان بندرلنگه ، علی آباد و سردشت و پیرانشهر به عنوان موافق صحبت کردند.

در ادامه ، آقای حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی سخنرانی کرد.

بررسی صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی دادگستری ، دیگر دستور کار جلسه صبح مجلس بود که در این بخش آقای کوچک زاده نماینده مردم تهران به عنوان مخالف و آقای عزیزی نماینده مردم شیروان به عنوان موافق مصطفی پورمحمدی صحبت کردند.

جلسه علنی مجلس در نوبت عصر با دستور کار ادامه بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی دادگستری از ساعت 14 آغاز می شود.

در جلسه دیروز مجلس نیز صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، اطلاعات ، ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اقتصاد و دارایی ، امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سخنان نمایندگان موافق و مخالف بررسی شد و این وزرای پیشنهادی از برنامه هایشان دفاع کردند.
نظرات بینندگان