arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
رپورتاز اگهی

رونمایی از جدیدترین محصول شرکت موتوسل / کانگورو به بازار می آید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیین رونمایی از جدیدترین محصول شرکت موتوسل با نام تجاری "کانگورو" (Kangaroo) 24 مرداد ماهبا حضور جمعی از کارشناسان و نمایندگان پخش کشوری روغن موتور روز 24 مرداد در مرکز بین المللی همایش های  کیش- سالن اجلاس خلیج فارس برگزار می شود.

از ویژگی های مهم این محصول علاوه بر نام و بسته بندی متفاوت آن می توان به  دو منظوره بودن (Dual-purpose) این محصول، یعنی قابلیت استفاده آن هم برای خودروهای بنزین سوز(gasoline-systems)، هم خودروهای دوگانه سوز((Dual-fuel اشاره کرد.

روغن موتور  موتوسل  کانگورو، دارای شاخص های فیزیکی خاصی (از لحاظ ویسکوزیته و فرمولاسیون) است که  كارايي روغن را تا حد بسيار زيادي  بالا مي برد.

 همچنین قیمت این محصول در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مناسب تر بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. گزارش های تکمیلی از آیین رونمایی این محصول متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

موتوسل جزء  برندهاي برتر تولید روغن موتور دیزلی و سواری کشور است که در عرصه تولید روغن موتور خودروهای دیزلی از لحاظ کیفیت در سطح بسيار بالا قرار دارد .

موتوسل روغن موتوری چهار فصل با کارایی بسیار بالاست كه در ساخت آن از جدیدترین مواد افزودنی  دارای تاییدیه های مختلف از شرکتهای بزرگ خودروسازی همچون ب. ام .و و ولوو و مرسدس بنزو... استفاده گردیده است.

روغن موتور موتوسل دارای طیف وسیعی از محصولات بوده و روغن موتورهای سواری، روغن موتور خودروهای دیزلی، روغن موتورهای موتورسیکلت، ضدیخ ویتال و روغن واسکازین را با سطح کیفیت SL،SM، SN،GL-5،GF-5 ،CI-4  و CI-6 مطابق با سیستم استانداردهای جهانی API توليد ميكند.
نظرات بینندگان