arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲
سجاد مرادی:

من خطا نکردم، داور اشتباه کرد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ملی‌پوش نیمه استقامت ایران که به دلیل خطا از خط مسابقه دوی 800 متر کنار رفت، می‌گوید خطایی نداشته و داور در مسابقه 800 متر برای دادن دستور استارت تعلل کرده است.

سجاد مرادی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره کنار رفتنش از مسابقه دوی 800 متر در لیگ به دلیل خطا، گفت: من خطایی را مرتکب نشدم، چون زمانی که داور استارت می‌دهد به هر دلیلی مکث زیاد باشد، باید دوباره استارت داده شود و باید کارت به داور داده می‌شد. همیشه این گونه نیست که کارت را به ورزشکار بدهند. داور باید کارتی را به خود می‌داد و یک کارت سبز هم به تمام دوندگانشان می‌داد و بعد دوباره دستور استارت می‌داد.

مرادی افزود: من نزدیک به 10 ثانیه در خط استارت ایستادم و وقتی دیدم که صدایی نیامد از روی خط بلند شدم تا داور دوباره دستور استارت بدهد.

وی افزود: چون خطایی نکرده بودم با فدراسیون صحبت کردم و گفتم در شرایطی که پا درد داشتم به این مسابقات آمدم تا در لیگ حضور داشته باشم. داوری هم عنوان کرد که برای رسیدگی به وضعیتم جلسه‌ای خواهد گذاشت.

مرادی درباره وضعیت آسیب دیدگی‌اش هم گفت: پیش از این عضله پایم دچار پارگی شده بود، البته این آسیب دیدگی‌ حالا برطرف شده، اما هنوز پایم گرفتگی دارد. با این حال من با وضعیتم مدارا کردم تا خود را به مسابقات لیگ برسانم، چون به باشگاه پیکان تعهد داشتم.

دونده المپیکی نیمه استقامت ایران، اضافه کرد: می‌خواهم استراحت کنم تا آسیب دیدگی‌ام کاملا برطرف شود تا برای مسابقات کشورهای اسلامی آماده شوم.

نظرات بینندگان