arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲

تصاویر: فردوسی‌پور در نقاط زلزله‌زده آذربایجان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار دو تیم هنرمندان تهران وتبریز عصر دیروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد در تیم هنرمندان تهران چهره شاخص این تیم عادل فردوسی پور بود که توانست یک گل هم به ثمر برساند.
 
بازی دو تیم که تحت عنوان بازی خیر خواهانه بمناسبت اولین سالگرد زلزله اهر، هریس وورزقان برگزار شد با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع تیم هنرمندان تبریز به پایان رسید بیش از دو هزار نفر از این بازی دیدن کردن که با همت عالی حضور پیدا کرده بودند، حاضرین با استقبال گرم از عادل فردوسی پور در حین بازی نیزمجری برنامه ۹۰ را بار‌ها مورد تشویق قرار دادند.
 
قبل از دیدار دو تیم از اولین ساعات صبح عادل فردوسی پور به همراه سایر بازیکنان تیم هنرمندان راهی مناطق زلزله زده شد وضمن بازدید از نقاط مختلف در روستای شهرک پایین کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی را به زمین زد او سپس با حضور در یکی از خانه مصدومان این حادثه که فعلا نیز در حال بستری است ضمن عیادت برای وی ارزوی سلامتی کرد.
 
انجام بازی فوتبال با اهالی روستای شهرک پایین واستقبال گرم اهالی موجب شد تا بازار عکس یادگاری گرم باشد. عکس های مهر و ایسنا از این سفر عادل فردوسی پور به مناطق زلزله زده آذربایجان را در زیر می بینید.
































نظرات بینندگان