arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۲

خصوصی سازی مخابرات زمینه‎‎ی سوء استفاده‎ی شخصی از منابع عمومی را فراهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار زمینه‎ی سوء استفاده‎ی برخی مدیران این شرکت‎ها از منابع عمومی را فراهم کرد".

به گزارش سیتنا (citna.ir)، همزمان با آغاز بکار رسمی وزیر ارتباطات دولت یازدهم، جمعی از پرسنل شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار با ارسال پیام‎های جداگانه‎ای برای سیتنا، بار دیگر از روند خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار ابراز گله کرده و بر لزوم بررسی و نظارت دستگاه‎های نظارتی بر آنچه بعد از خصوصی سازی بر این شرکت‎ها گذشته تاکید کرده‎اند.

پرسنل این شرکت‎ها ضمن تاکید بر سوء استفاده‎ی برخی مدیران ارشد این شرکت‎ها از شیوه‎ی خصوصی سازی، از وزیر ارتباطات درخواست کرده‎اند که علاوه بر بررسی قراردادهایی که ضمن این مدت توسط مدیران این شرکت‎ها با پیمانکاران و شرکت‎های خصوصی داخلی و خارجی منعقد شده است، بر نحوه‎ی دریافت پاداش‎های چند صد میلیونی توسط مدیران ارشد این شرکت‎ها طی سال‎های گذشته نیز نظارت کنند.

این پرسنل در این راستا از وزیر ارتباطات درخواست کرده‎اند که همگام با نهادهای نظارتی، لیست اموال و دارایی‎های مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار طی سال‎های گذشته را مورد بررسی قرار دهد تا بر آنچه طی سال‎های گذشته بر این شرکت‎ها گذشته بیشتر واقف شود.

پرسنل شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار مواردی از سوء استفاده‎های مدیران ارشد این شرکت‎ها از منابع عمومی را در اختیار سیتنا قرار داده اند که در صورت تایید توسط همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
نظرات بینندگان