arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۲

فیروزآبادی: هر اقدام نظامی علیه سوریه، صهیونیست‌ها را به کام آتش خواهد کشاند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


سرلشکر فیروزآبادی گفت: هرگونه عملیات جدید در منطقه خسارات زیادی دنبال داشته و جز خشنودی صهیونیست‌ها برای هیچکس عایدی نخواهد داشت و این خسارتی بزرگ بر جامعه بشریت بوده و دامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.
 رییس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تبیین پیامدهای حمله احتمالی آمریکا و هم‌پیمانان آن به سوریه تاکید کرد: هر اقدام نظامی علیه سوریه، صهیونیست‌ها را به کام آتش خواهد کشاند.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی در سخنانی درباره تحولات سوریه و تهدید آمریکا در جبهه متحد ضدسوری به دخالت نظامی در این کشور اظهار کرد: طی بیش از دو سال جنگ تحمیلی علیه دولت و مردم سوریه، نشان داده شد که ملت سوریه از روحیه و عزم مقاومت بالایی برخوردار است و محصول مقاومت آنها در هر جنگ دیگری پیروزی خواهد بود.

وی با اشاره به خطاهای راهبردی دولتمردان ایالات متحده مبنی بر یارگیری و لشکرکشی به منطقه و تحمیل جنگ و خونریزی به ملت‌های اسلامی و نیز دامن زدن به نابسامانی‌های جامعه آمریکا افزود: یکی از عوامل فقر و بی‌خانمانی کنونی مردم آمریکا، هزینه‌های گزافی است که دولتمردان بی‌خرد این کشور در اثر راه‌اندازی جنگ و خونریزی در سایر کشورها بر مردم این کشور تحمیل کرده‌اند.

فیروزآبادی ادامه داد: هرگونه عملیات جدید در منطقه خسارات زیادی دنبال داشته و جز خشنودی صهیونیست‌ها برای هیچکس عایدی نخواهد داشت و این خسارتی بزرگ بر جامعه بشریت بوده و دامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه "دولت آمریکا بجای قتل و خونریزی باید به فکر جامعه و مردم آمریکا باشد"، خاطرنشان کرد: اندیشمندان و نخبگان آمریکایی و جامعه جهانی در حقیقت باید به دنبال یافتن راه چاره‌ای برای معضلات بزرگی که حاکمان آمریکایی بر جامعه جهانی تحمیل می‌کنند، باشند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پایان اظهار کرد: آمریکا، انگلیس و سایر هم‌پیمانان آنها در لشکرکشی به منطقه و سوریه زیان خواهند دید.
نظرات بینندگان