arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۲

آغاز پخش دو سریال خارجی جدید در شبکه سه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شبکه سه سیما این هفته پخش دو سریال خارجی جدید را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا، سریال «پادشاه دیوانه» محصول مشترک آلمان، انگلیس و آمریکاست که در سال 2000 ساخته شده است.

قسمت اول این سریال سه شنبه (12 شهریور ماه) ساعت 16 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود. قسمت دوم چهارشنبه در همین ساعت و قسمت سوم پنجشنبه، 14 شهریور ماه ساعت 16 پخش خواهد شد.

کارگردان این سریال دیوید کارسُن است و بازیگرانی چون کیمبرتی ویلیامزپیسلی، اسکات کوهن، اد اُنیل، جان لاروکوئیت در آن بازی کرده‌اند.

داستان «پادشاه دیوانه» درباره ورجینیا، دختر جوانی است که با پدرش در کنار پارکی سرسبز زندگی می کند مادرش آنها را در زمانی که 7 ساله بوده ترک کرده است. او در یک شب بطور اتفاقی از دیوار زمان عبور می کند و به دوران فرمانروایی شاهزاده وندل می رود. پدرش هم که در جستجوی اوست به او می پیوندد. آنها ناخواسته در جایگاهی قرار می گیرند که مجبور میشوند برای حمایت از شاهزاده وندل که توسط نامادری‌اش به یک سگ تبدیل شده با سختی های زیادی مواجه شوند.

سریال خارجی «افشاکنندگان» هم در پنج قسمت 45 دقیقه ای از شنبه – 9 شهریور ماه – به روی آنتن خواهد رفت. این سریال با نام لاتین The Whistelblowers محصول انگلستان سال 2007 است.

«افشاکنندگان» هر شب به جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها، ساعت 20:45 پخش می‌شود و روز بعد ساعت 14:25 تکرار خواهد شد.

کارگردان این سریال جان مک کی است و بازیگرانی چون ریچارد کویل، ایندیرا وارما و دنیل راین در آن بازی کرده‌اند.

این سریال درباره زن و شوهر وکیلی است که درگیر مسایل سیاسی شده و در پی زندانی شدن فردی مصری بنام محمد گیزا که متهم به همکاری با گروه القاعده و بمب‌گذاری است. آنها پس از تماس با وکیل او در جستجوی محل زندانی شدنش و تصویر گرفتن از شکنجه وی هستند.
نظرات بینندگان