arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۲

ايران با آمادگي دفاعي کامل هر شليکي را رصد مي کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ، از آمادگی دفاعی کامل و توانمندی رویارویی جمهوری اسلامی ایران با هر گونه تجاوز خبر داد و گفت: هرگونه شلیکی را رصد می کنیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت 35 سال آرامش و امنیت در کشور، قطعاً این توانمندی وجود دارد که در برابر مهاجمان مانند صاعقه ای سهمگین عمل کنیم.

وی درباره موشکی که از طرف رژیم صهیونیستی به سمت سوریه شلیک شد، افزود: به نظر می رسد این موشک یا در قالب یک رزمایش یا هر چیز دیگری شلیک شده و قطعاً اقدامی عجولانه بوده است.

امیرسرتیپ اسماعیلی درباره سامانه سلاح سیار 2 گفت: از این سامانه استفاده کرده ایم و امروز هم می توانیم از سامانه S200 در ارتفاع بالا برای اهداف استراتژیک و همچنین برای اهداف تاکتیکی در ارتفاعات متوسط استفاده کنیم.

وی افزود: این نخستین پله متحرک کردن است و به زودی سامانه سنگین S200 نیز متحرک ، چابک و چالاک می شود همانطور که برای هاگ این کار را کردیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: سامانه صبا و صدف هم رصد بسیار خوبی در فضا و هوا دارند و تکمیل کننده سایت های اطلاعاتی ـ شناسایی روی زمین هستند.
نظرات بینندگان