arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲

واکنش سخنگوی دولت به ادعای کیهان علیه محمدرضا صادق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی دولت انتشار برخی اخبار مبنی بر دلخوری وزرای دولت یازدهم از محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور را تکذیب کرد و گفت: بعضا برخی رسانه‌ها سهوا با انتشار برخی اخبار به دور از واقعیت اهداف دشمنان را تامین می‌کنند.

صبح امروز یکی از روزنامه‌ها به نقل از یکی از سایت‌های خبری از اختلاف نظر وزرای دولت تدبیر و امید با محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور خبر داده بودند.

تسنیم برای کسب آگاهی از صحت و سقم این خبر ابتدا به این سایت خبری مراجعه کرد، اما موفق نشد متن این خبر را در سایت مذکور پیدا کند و بر همین اساس با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت تماس گرفت که وی در این‌ گفت‌و‌گو ضمن بی‌اساس خواندن این خبر، گفت: به هیچ وجه چنین خبری صحیح نیست و از رسانه‌ها تقاضا داریم که در درج اخبار غیرواقعی و کذب درباره دولت تدبیر و امید خودداری کنند.

وی افزود: بحمدالله تمامی اعضای هیئت دولت تدبیر و امید با هماهنگی کامل و همکاری همه‌جانبه برای حل مشکلات و مسائلی که وجود دارند کمر همت بسته‌اند و مطلقاً هیچ مانعی در این زمینه وجود ندارد و ما مشاهده می‌کنیم که بعضا برخی رسانه‌ها شاید سهوا با انتشار برخی اخبار به دور از واقعیت بیشتر اهداف دشمنان را تامین می‌کنند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همکاری، تعامل و هماهنگی بسیار خوبی هم بین رسانه‌ها و دولت و هم بین تک‌تک اعضای کابینه وجود دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
5
215
ضربه هولناکی که گردانندگان افراطی کیهان و سر دبیر نمونه آن از انتخاب دکتر روحانی خوردنند انها را وادار به تفرقه افکنی و هذیان گوئی کرده است .
..تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
3
105
حالا ببینید این رسانه ها اجازه می دهند این مرد برای سرزمین مادری کار کند یا قصد دارند وقت دولت و افراد را با این قسم حرف ها و شایعات بگیرند.
نظرات بینندگان