arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۲

«انتظاری» سرپرست شهرداری مشهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رییس شورای چهارم از انتخاب انتظاری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد خبر داد و گفت: در انتخاب شهردار انطباق با معیارها شرط است نه بومی یا ملی بودن.

دکتر «کمال سروی‌ها» در نخستین جلسه‌ی علنی شورای چهارم که در سالن شورای شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم، توجه به مرکز پژوهش‌ها و تقویت آن در شورای چهارم است.

وی افزود: حفظ نشاط شهری با توجه به مفاهیم معنوی و ارزشی باید رونق بیشتری یابد اما چون در پایتخت معنوی هستیم توجه ویژه به مفاهیم معنوی باید در اولویت باشد هم‌چنین به مناطق محروم مشهد نیز توجه ویژه‌ شود.

در نخستین دستور کار این جلسه اتخاذ تصمیم در انتخاب شهردار بود که رییس شورای شهر افزود: از همان ابتدای رسمیت یافتن شورای چهارم جلسات متعددی در خصوص انتخاب شهردار برگزار شد که به 25 معیار تعیین و طی لیستی گزینه‌ها معرفی شدند و نهایتاً به 10 نفر رسیدیم که با این گزینه در حال مذاکره هستیم.

وی ادامه داد: مشهد شهری بزرگی است و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که حتی بودجه‌ی مشهد با 3 وزارتخانه برابری می‌کند.

سروی‌ها در خصوص انتخاب شهردار خاطرنشان کرد: برای انتخاب چهره‌ی بومی و ملی خود را محدود نکردیم بلکه به دنبال انطباق فرد با معیارها هستیم و امید می‌رود در اسرع وقت بتوانیم شهردار را معرفی کنیم.

وی افزود: در جلسه غیرعلنی روز شنبه مقرر شد تا در خدمت آقای «پژمان» باشیم تا گزارشی از سفرشان بشنویم و پایان خدمتشان نیز اعلام شود و با وجود این‌که در سال‌های گذشته مرسوم نبود اما بنابر تاکید فرمانداری به صورت رسمی پایان خدمت ایشان اعلام شد.

رییس شورای شهر چهارم با تشکر از زحمات آقای «پژمان» خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم با گزینه‌های ملی و بومی که در حال مذاکره هستیم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسیم و تیم مدیریتی جدید فعالیت خود را سریع‌تر آغاز کند.

براساس این گزارش، معاون مالی و اداری شهرداری مشهد آقای انتظاری از 24 نفر با رای 23 نفر به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.
نظرات بینندگان