arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

خطيبي:پرسپوليس مدعي است،ما شگفتي‌ساز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  

حسين خطيبي مربي تيم گسترش فولاد تبريز درباره بازي اين تيم مقابل پرسپوليس بيان کرد: بازي مقابل پرسپوليس ديدار بزرگي است. بازيکنان‌مان جوان و با انگيزه هستند. مي‌خواهيم بازي خوبي را ارائه بدهيم. تمرين‌هاي خوبي را برگزار کرده‌ايم و بازيکنان‌مان آماده بازي هستند و ان‌شاءالله بازيکنان بتوانند توانايي‌هايشان را مقابل ستاره‌هاي پرسپوليس نشان دهند.

به نقل از ايسنا، وي ادامه داد: دنبال کسب سه امتياز هستيم و براي اين موضوع تلاش خواهيم کرد ولي اگر يک امتياز هم در اين بازي بگيريم قابل قبول است.

خطيبي درباره استقبال هواداران تبريزي از بازي اين تيم مقابل پرسپوليس گفت: خوشبختانه در بيرون از خانه نيز تنها نيستيم و هواداران تبريزي ما را تنها نگذاشته‌اند و با حمايت‌شان دلگرمي بيشتري به ما داده‌اند. اميدوارم هواداران تبريزي با حضور در استاديوم آزادي بازيکنان گسترش فولاد که اکثرا بومي هستند را حمايت کنند.

مربي گسترش فولاد درباره تيم پرسپوليس اظهار کرد: پرسپوليس تيم بزرگ و خوبي است و مربي بادانش و فهيمي دارد. بازيکنان بزرگي دارد و از شرايط تيمي مناسبي برخوردار است. آنها مدعي قهرماني هستند. سعي مي‌کنيم نقاط قوت اين تيم را ببنديم و از نقاط ضعف اين تيم استفاده کنيم و البته نقاط ضعف خودمان را نيز برطرف سازيم. سعي خواهيم کردم اجازه مانور و بازي راحت را به حريف ندهيم. حريف سرسختي خواهيم بود.

وي درباره روند نتيجه‌گيري اين تيم و عملکرد گسترش فولاد بيان کرد: ما از نظر فوتبالي طبق نظر کارشناسان، فوتبال خوبي را ارائه داديم ولي کمي بازيکنان‌مان بي‌تجربه هستند. در هر بازي موقعيت‌هاي زيادي داريم ولي به خوبي از آن‌ها استفاده نمي‌کنيم. روند‌مان رو به رشد است و تيم‌مان در يک يا دو بازي واقعا بدشانسي آورده است و نتوانسته‌ايم از موقعيت‌هايمان استفاده کنيم. در حالي که در آن بازي‌ها مي‌توانستيم پيروز باشيم.

مربي تيم گسترش فولاد تبريز ادامه داد: از بازيکنان‌مان راضي هستم و بسيار خوب کار کرد‌ه‌اند. سعي‌مان را به کار مي‌گيريم تا روند رو به رشدمان ادامه يابد.

خطيبي درباره وضعيت استاديوم اختصاصي اين باشگاه بيان کرد: از بازي اول سعي کرده‌ايم در استاديوم اختصاصي بازي کنيم زيرا در آنجا تمرين مي‌کنيم و بازي کردن در آنجا برايمان خوب است و هواداران‌مان نيز راحت‌تر مي‌توانند به استاديوم بيايند. حضور هواداران‌مان در بازي بسيار خوب است. استاديوم اختصاصي ما مشکلاتي از نظر امکانات داشت ولي اين اشکالات برطرف شده و قول داده‌اند از بازي ذوب آهن در زمين خودمان بازي کنيم.

وي در پايان اظهار داشت: اين تيم جوان و بومي است و ان‌شاءالله مسئولان و هواداران از اين تيم حمايت کنند. بازيکنان جوان‌مان در آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهند داشت و سعي مي‌کنيم اين تيم را امسال پديده ليگ برتر کنيم.
نظرات بینندگان