arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

بنگر: 10 بار به حقیقی گفتم سعی کن کارت نگیری/حاضریم بدون پول هم برای پرسپولیس بازی کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدافع پرسپولیس با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز بازی در برابر گسترش فولاد گفت: ما فقط می خواستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم که خدارا شکر به آن رسیدیم.

به گزارش (ایسنا)، محسن بنگر پس از پیروزی 1 بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز درباره این دیدار گفت: گسترش فولاد تیم خوبی است و به پرسپولیس نیز فشار وارد کرد و ما همه زور خود را زدیم و نتیجه 1 بر صفر راضی هستیم. گسترش فولاد تیم خوبی بود و ما فقط می خواستیم پیروز میدان باشیم که به آن هم رسیدیم وبه صدر جدول هم نزدیک شدیم. آن‌ها فورواردهای خوبی داشتند و فشار زیادی به تیم ما وارد کردند ولی خدارا شکر پیروز میدان شدیم.

مدافع پرسپولیس درباره حاشیه پس از بازی مقابل استقلال نیز گفت: قبل و بعد دربی همه گزارشگران می گویند بازیکنان میلیاردی پول می گیرند و انگیزه ندارند. کدام پول وقتی پولی نمی گیریم چه فایده‌ای دارد. ما به خاطر رنگ پیراهن و به عشق این تیم قرارداد بسته‌ایم.

وی افزود: بحث من کارشناسان تلویزیون هستند که این مسائل را مطرح کردند که بازیکنان میلیاردی پول می گیرند و در زمین راه می روند و از آن‌ها خواهش می کنم نگویند بازیکنان میلیاردی پول می گیرند، زیرا یک ریال هم تا به حال نگرفته‌ایم و حاضریم تا آخر فصل هم بدون پول و به عشق این تیم و رنگ پیراهنمان‌مان بازی کنیم.

بنگر درباره اهمیت بازی بعدی پرسپولیس برابر سپاهان گفت: سپاهان هم تیمی مانند باقی تیم‌ها است و همه زور خود را می زنیم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره سه کارته شدن رضا حقیقی و به دنبال آن محروم شدن وی از دیدار مقابل سپاهان نیز گفت: من از نظر سن و سال از او بزرگترم و 10 بار هم به او گفتم که سعی کن سه کارته نشوی ولی با یک حرکت بچه گانه که مهدکودکی‌ها آن را انجام نمی‌دهند متاسفانه کارت گرفت و از دیدار بعدی پرسپولیس محروم شد.

وی درباره پیش بینی خود از برخورد تماشاگران سپاهان با خود نیز گفت: من به خاطر رنگ پیراهن به این تیم آمده‌ام و برخورد تماشاگران تیم‌های دیگر اهمیتی برایم ندارد.

انتهای پیام

نظرات بینندگان