arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۸۹۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۲

سردار وحیدی:مواضع دولت‌های دهم و یازدهم درباره سوریه یکی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر سابق دفاع با بیان این‌که سوریه خط مقدم مقاومت در منطقه است، اظهار کرد: در این زمینه هیچ تفاوتی میان مواضع دولت‌های دهم و یازدهم نباید وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در حاشیه مراسم ختم مادر سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که آمریکایی‌ها منطقی برای حمله به سوریه نداشته و ندارند، اظهار کرد: نداشتن این منطق از دلایلی بود که آنها نتوانستند به سوریه حمله کنند.

وی ادامه داد: این حمله نکردن برای آمریکا یک شکست گفتمانی به همراه داشت. آنها می‌خواستند در راه برآورده کردن خواسته‌های خود بدون هیچ منطق و دلیلی به سوریه حمله کنند که با شکست روبه‌رو شدند.

وحیدی با تاکید بر این‌که ایران همواره از کسانی که در خط مقدم مقاومت حضور دارند، حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: ایران از حمایت‌هایی که مقتضی به زمان‌های خود باشد نیز هیچ‌گاه دریغ نخواهد کرد.

وی در پایان با بیان این‌که موضع دفاع از مقاومت محصور به دولت‌ها نمی‌شود، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، موضع نظام جمهوری اسلامی حمایت همه جانبه از مقاومت در منطقه خواهد بود و از آنجایی که سوریه خط مقدم مقاومت است، ما نباید هیچ‌گونه تفاوتی میان مواضع دولت‌های دهم و یازدهم داشته باشیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
10
مواضع دولت يازدهم را بايد رييس جمهور و وزير دفاع اعلام كند نه وزير دولت دهم.
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
1
7
اصلا هیچ شباهتی هم بهم ندارن سردار
نظرات بینندگان