arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۲

کره‌شمالی به ایران می‌آید؟/ فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال حریف تدارکاتی ازشرق آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسیون فوتبال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی پیش از بازی با تایلند است اما هنوز هیچ تیمی از شرق آسیا حاضر نشده به ایران بیاید.

با لغو دوباره اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال ایران، تنها برنامه بجای مانده و البته قطعی تیم ملی اردوی آماده‌سازی پیش از بازی با تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیاست.

کارلوس کی‌روش درخواست انجام یک دیدار تدارکاتی با تیم‌هایی از شرق آسیا را برای این اردو ارایه کرده اما تیم‌های چین و ویتنام به دلیل اینکه در همان مقطع مسابقه‌ای را از قبل در برنامه دارند، درخواست ایران را نپذیرفتند.

تیم ایران 23 مهر (15 اکتبر) در تهران با تیم تایلند بازی می کند و کی روش درخواست کرد تیم ملی 18 یا 19 مهر با تیمی از شرق آسیا در تهران بازی تدارکاتی داشته باشد. از طرفی بسیاری از این تیم‌ها هم مانند ایران 23 مهر بازی‌های رسمی و غیررسمی دارند و مسافرت طولانی پیش از این مسابقه‌ها برایشان امکان‌پذیر نیست.

به گزارش ایسنا، فدراسیون همچنین از اندونزی و کره‌شمالی برای انجام بازی تدارکاتی درخواست رسمی کرد که اندونزی هم به دلیل بازی با چین در 15 اکتبر نمی‌تواند به ایران سفر کند. البته کره‌شمالی هنوز پاسخ رسمی ارایه نکرده اما محدودیت‌های مسافرتی تعیین شده از سوی دولت این کشور برای تیم‌های ملی‌اش، احتمالا منجر به پاسخ منفی آنها هم خواهد شد.

مالدیو و چند تیم آفریقایی برای حضور در ایران و انجام بازی تدارکاتی در آن مقطع مشکلی ندارند اما این به نظر کی‌روش بستگی دارد. در هر حال فدراسیون همچنان در تلاش است تا حریفی از شرق آسیا را برای بازی تدارکاتی تیم ملی مهیا کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان