arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۲۹۷۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۲

امام جمعه زاهدان: سايت هاي خبري حرمت اهل سنت را حفظ كنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به دروغ پردازي برخي سايت ها و وبلاگ هاي خبري در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت گفت: اهل سنت در ايران مردمي غيور و داراي غيرت مذهبي و ناموسي هستند و لازم است سايت هاي خبري حرمت اهل سنت را حفظ كنند.

آيت الله عباسعلي سليماني در خطبه هاي امروز نماز جمعه زاهدان افزود: خبرسازي يكي از سايت هاي خبري و دنباله روي ديگر پايگاههاي اينترنتي در رابطه با زنان بلوچ و اهل سنت به نقل از يكي از علماي ديني از اساس دروغ بود و باعث ناراحتي اهل سنت بويژه در سيستان و بلوچستان شد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه اهل سنت در تمام جهان داراي غيرت ناموسي هستند و اجازه نمي دهند زنان و دخترانشان به تنهايي سفر كنند، گفت: هم ميهنان اهل سنت ايران نيز مردماني غيور، ناموس دوست و داراي غيرت ملي و مذهبي هستند.

آيت الله سليماني خطاب به گردانندگان پايگاههاي خبري اينترنتي اظهار داشت: دامن زدن به دروغ پردازيها و شايعات اينچنيني وحدت ملي را مخدوش كرده و فرصت سوء استفاده در اختيار دشمن قرار مي دهد.

نماينده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سيستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسيدن هفته گراميداشت دفاع مقدس ادامه داد: جانفشاني و ايثارگري رزمندگان باعث شكست دشمن شد چرا كه در جريان هشت سال جنگ تحميلي تمام غرب و شرق براي شكست ايران، به صورت يكپارچه از رژيم صدام حمايت كردند.

آيت الله سليماني گفت: تجهيز تسليحاتي و ارائه اطلاعات جاسوسي، نظامي و امنيتي به عراق، در اختيار قرار دادن دانش توليد سلاح حتي شيميايي و تقديم موشك هاي دوربرد از سوي غرب و شرق به رهبري آمريكا و شوروي در كنار حمايت كشورهاي منطقه از صدام فقط با هدف شكست ايران بود كه به لطف خدا نتيجه اي براي دشمن نداشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
40
170
تمدن وفرهنگ مردم ايران از كرد گرفته تا لر و ترك و بلوچ و ... زرتشتي و مسلمانو مسيحي و يهودي ... هيچگاه اجازه توهين به اعتقادات مردمو نميدن اين هم سندش : بني آدم اعضاي يكدگرند كه در آفرينش ز يك گوهرند ...
نظرات بینندگان