arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۸ - ۲۱ مهر ۱۳۹۲

گرت بیل انحراف دیسک کمر ندارد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای در پاسخ به روزنامه مارکا اعلام کرد که بازیکن ولزی تیمش انحراف دیسک کمر ندارد.

رئال مادرید بیانیه‌ای رسمی روی وب‌سایت باشگاه منتشر کرد تا انحراف دیسک گرت بیل را انکار کند، داستانی که روز شنبه در صفحه اول یکی از رسانه‌های اسپانیایی منتشر شده بود.

به هر حال باشگاه تأیید کرد که این بازیکن کمی پیشامدگی مزمن دیسک دارد اما اعلام کرد که این شرایط مانع از بازی کردن وی نمی‌شود. بیل پس از جدایی از تاتنهام در تابستان و حضور در سانتیاگو برنابئو به قیمت صد میلیون یورو تنها یک بار در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت و دو بار هم به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

این روزنامه مدعی شد که پزشکان در تست پزشکی از بازیکن ولزی که دوم سپتامبر، در روز معارفه وی مقابل 30 هزار هوادار در سانتیاگو برنابئو انجام شد، به این مسئله پی‌بردند.

این روزنامه همچنین با اشاره به گونزالو هیگواین که سه سال پیش به دلیل جراحی مجبور شد چهار ماه از میادین دور باشد، این را هم شرایط مشابهی عنوان و اعلام کرد شاید خرید گران‌قیمت رئال نیز چنین شرایطی را تجربه کند.

بیانیه‌ وب‌سایت باشگاه رئال مادرید به شرح زیر است:

رئال مادرید در نظر دارد در پاسخ به اظهارات روزنامه مارکا که در خصوص گرت بیل منتشر شد، موارد زیر را بیان کند:

1-  اطلاعاتی که منتشر شد، مدعی بود که بازیکن ما انحراف دیسک در مهر‌های L5-S1 و پیش آمدگی در دو مهره دیگر دارد و این کاملا اشتباه است.

2-  همان طور که کادر پزشکی باشگاه به صورت شفاف پیش از انتشار این مطالب به این روزنامه گفته بودند، این بازیکن انحراف دیسک ندارد. جالب است که گزارش پزشکی که در اختیار این رسانه قرار گرفته، حذف شده است.

3-  گرت بیل کمی پیشامدگی مزمن دیسک دارد که به شدت در میان بازیکنان فوتبال شایع است و به هیچ عنوان مانع از فعالیت‌های نرمال حرفه‌ای وی نمی‌شود.
نظرات بینندگان