arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲

روحانی سفرهای استانی را آغاز می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عوض حیدرپور عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به دیدار امروز این مجمع با حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، اظهار داشت: تمامی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان در دیدار امروز با رئیس‌جمهور حضور داشتند و این دیدار بسیار مفصل به مدت 2 ساعت به طول انجامید. در دیدار امروز محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مجید انصاری معاون پارلمانی نیز حضور داشتند. ولی به دلیل حضور دو تن از معاونان رئیس‌جمهور در استان اصفهان، استاندار موفق به حضور در این جلسه نشد.

به گزارش تسنیم، حیدرپور افزود: در این دیدار مسائل کلان ملی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند. رئیس‌جمهور نیز طی سخنانی مباحثی را در خصوص نیم وضعیت فعلی کشور و نوع تعامل کشورمان در عرصه بین‌المللی مطرح کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: رئیس‌جمهور تاکید داشت، امیدی که در سطح بین‌المللی بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به وجود آمده، موجب شده تا شاهد استقبال بسیار خوبی در سطح منطقه و سطح بین‌الملل از دولت یازدهم باشیم.  رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد، امیدواری ما دوچندان است تا بتوانیم با تقویت مناسبات با کشورها مشکلاتی که در سطح بین‌المللی دچار آن هستیم، حل شود و یا به حداقل ممکن تقلیل پیدا کند.

حیدرپور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور همچنین در دیدار امروز اعلام کرد که بنا دارد سفرهای استانی دولت را آغاز کند و تاکید کرد که دولت ممکن است تا پایان سال به 2 یا 3 استان سفر کند و در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستند. نمایندگان استان اصفهان نیز از رئیس‌جمهور دعوت کردند تا دولت در اولین سفر استانی به این استان سفر کند و آمادگی کامل خود را برای این موضوع اعلام کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
2
61
بنده حدود سي سال مدير اجرايي مياني در كشور بوده ام و تجربياتي دارم پيشنهاد مي كنم در حد فقط و فقط ضرورت سفر هاي استاني انهم با تعداد نيروي محدود و محدود انجام بگيرد چون اين سفر ها هزينه بر و اثار انچناني هم ندارد بنده فكر مي كنم مردم خواستار كاهش قيمت و تورم و ايجاد اشتغال و اين قبيل موارد هستند لذا اگر دولت محترم در مركز با كاشناسان خبره براي اين گونه مسايل فكر و انديشه و برنامه اجرايي پيدا كنند اثار عملي بيشتري خواهد داشت و الا در ماه حدود يك هفته وقت رئيس جمهور و هيئت دولت را براي ديدار از فلان شهر و بخش و روستا تلف كردن واقعا چه عايدي دارد بنده تجربه دارم و خود نيز جانباز اين انقلاب مي باشم صادقانه عرض كردم و انسان حرفه اي هم نيستم كشور نياز به پيدا كردن راه حل براي كاهش تورم و گراني و ايجاد اشتغال براي نسل جوان دارد بهتر است بزرگان در مر كز با ارتباطاتي كه با استانداران و فرمانداران و ديگر عوامل اجرايي استاني دارند براي حل ريشه اي اين مسايل برنامه اجرايي و عملياتي تهيه كنند مردم تجربه دولت قبل را دارند وجدانا ان سفر هاي استاني كارشناسي بود چقدر پروژه نا تمام مانده است انها كه اجرايي بوده اند مي فهمند چه مي گويم خواب سرمايه در اين پروژه هاي نا تمام مي دانيد چقدر ضربه به كشور هست پروژه اي كه با دو ميليارد تومان بايد تمام شود سي ميليون تومان داده اند و الان هم نيمه كاره رها شده است و مشابه اين فراوان و فراوان است بقولي از تاريخ بايد عبرت گرفت نه اينكه عبور كرد تجربه سفر هاي استاني دولت قبل براي ما اين پيام را دارد كه تجديد نظر اساسي بايد انجام گيرد سفر در حد ضرورت با تعداد محدود و ماندن در مر كز براي حل اساسي معضلات كشور والسلام
نظرات بینندگان