arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۲

اجراي پروژه منوريل قم متوقف شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدير عامل سازمان قطار شهري قم از متوقف شدن روند اجراي پروژه ملي منوريل قم توسط نيروي انتظامي اين استان خبر داد.

به گزارش مهر، علی‌اکبر مجد‌حکمت با اشاره به اينكه پروژه منوريل به عنوان خط دوم قطار شهري قم در فاز نخست مراحل پاياني اجرا را سپري مي‌كند بيان كرد: اين پروژه در فاز نخست حد فاصل حرم حضرت معصومه(س) تا پارك سوار شمالي در دست احداث است.

وي اضافه كرد: با وجود اينكه به دليل مشكلات اعتباري بسياري از پروژه‌هاي بزرگ و ملي متوقف شده‌اند با پيگيري‌هاي به عمل آمده و تزريق اعتبارات مناسب اين پروژه در روند اجرا تاكنون با وقفه مواجه نشده بود.

مدير عامل سازمان قطار شهري قم تاكيد كرد: با اين وجود و اهميت اجراي چنين پروژه ملي، اين پروژه طي روزهاي اخير از سوي نيروي انتظامي متوقف شده است و اجازه ادامه عمليات احداث داده نمي‌شود.

وي اضافه كرد: علت اين امر جلوگيري از تردد خودروهاي عمراني است كه مربوط به شركت پيمانكار بوده و در زمينه انتقال تيرچه‌ها و ديگر مصالح مورد نياز اين پروژه فعاليت مي‌كنند و از سوي نيروي انتظامي به دلايل نامعلوم متوقف شده است.

حكمت خاطرنشان كرد: اين اقدام در حالي صورت گرفته است كه پيش از اين هيچ تذكري در ارتباط با اين مسئله از سوي راهنمايي و رانندگي و نيروي انتظامي به سازمان قطار شهري شهرداري قم و پيمانكار اين پروژه داده نشده بود.

وي تاكيد كرد: جا دارد كه مسئولان استاني نسبت به اين مسئله پيگيري‌هاي لازم را داشته باشند و نگذارند كه اجراي يك پروژه ملي به دليل مسائل جزئي و دلايل اينچنيني متوقف نشده و نيروي انتظامي نيز تعامل لازم را در اين زمينه با اين سازمان داشته باشد. چرا كه اين امر خسارات زيادي را در بر داشته است.
نظرات بینندگان