arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

آخرین خبرها از سریال های جدید تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلويزيون براي ايام محرم برنامه هاي خاصي را تدارک ديده است.
 
به گزارش روابط عمومی سیما ، دکتر علی دارابي معاون سيماي جمهوري اسلامي ايران چهارشنبه اول آبان ماه در حاشيه بازديد از پشت صحنه سريال زماني براي عاشقي گفت : اين سريال که نوشته آقاي محلوجيان و به کارگرداني آقای لطيفي است روزهاي پاياني توليد را مي گذراند و در دهه اول محرم از شبکه تهران سیما پخش خواهد شد.
 
معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما همچنين با اشاره به باز پخش" زماني براي عاشقي" از شبکه تماشا در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت : افزون بر اين سريال، معاونت سيما براي ايام محرم و صفر سريال هاي" گندم هاي خيس "را براي پخش از شبکه دو سيما در دهه دوم محرم آماده پخش دارد و شبکه تماشا باکس نمايشي ويژه اي را اماده کرده است.
 
دارابی همچنين با اشاره به ساير برنامه هاي در حال توليد معاونت سيما براي ماه هاي آينده گفت : از ابتداي آبان، اولين قسمت سريال سرزمين کهن کاري از آقاي کمال تبريزي پخش خواهد شد که اين سريال شب هاي جمعه به صورت هفتگي از شبکه سه به روی آنتن می رود.
 
ایشان با اشاره به مراحل ساخت سريال معماي شاه گفت : پخش اين سريال نيز از اواخر دي ماه روزهاي جمعه به صورت هفتگي از شبکه يک سيما آغاز خواهد شد وي به تولید ساير برنامه هاي گفتگو محور با موضوعات مختلف براي ايام و مناسبت هاي گوناگون تاکید کرد.
 
دارابي با اشاره به تدارک سريال براي دهه مبارک فجر گفت: در اين ايام سريالي با عنوان" گذر از رنج ها" در حال توليد است که تا کنون بيش از 70 درصد کار تصويربرداري آن به کارگرداني فريدون حسن پور به پايان رسيده و قرار است از شبکه يک سيما پخش شود.
نظرات بینندگان