arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۲

تهمت نادران به صالحی امیری روا نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید هادی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر صالحی امیری همواره در جهت ولایت ، خط امام ورهبری خدمت کرده است گفت : نباید با تهمت های ناروا با آبروی این چنین شخصیتهایی بازی کرد و توصیه می کنم کسانی که این موارد را مطرح می کنند از صحت و سقم آن اگاهی کامل پیداکنند.
 
وی ادامه داد : آقای الیاس ناداران از افراد مذهبی مجلس شورای اسلامی هستند و نباید بدون دقت و حساب و کتاب هر حرفی را مطرح کنند ممکن است فردی از نظر من وشما فردی مومن محسوب شود اما حب وبغض های شخصی سبب شود از سر بی تقوایی مواردی مطرح کنیم  که آبرو و اعتبار انسانی را زیرسوال ببرد برای همین تهمت های آقای نادران به دکتر صالحی روا نیست .

مخبر فراکسیون ورزش  در  ادامه با رد شبهاتی  که توسط آقای نادران و یکی دو نماینده دیگر در چند روز اخیر پیرامون مسائل مالی و اقتصادی سرپرست کنونی وزارت ورزش وجوانان مطرح شده اظهارداشت : در مورد ایشان سه موضوع مطرح شده ، یکی  عزل وی از پست دولتی بود که اصلا چنین نبوده چرا که وی در هر پستی و مقامی که بوده ارتقاء یافته و هیچ عزلی درکارنامه  شغلی وحرفه ای وی دیده نشده است ، مورد دیگر پیرامون سرمایه گذاری اش در خارج از کشور بود که دکتر صالحی  قاطعانه در جلسه ای در مجلس اعلام کرد اگرکسی بتواند دراین خصوص موردی ارائه کند همه را به وی خواهم بخشید و مورد دیگر اتهام آقای قدوسی نماینده مشهد بود که به نقش دکتر صالحی  در پرونده بیمه ایران برمی گشت که دراین خصوص با یکی از مسئولان پرونده  گفت وگو کردیم و طی نامه ای رسمی عدم صحت این موضوع اعلام شده است . البته درمجموع از وزارت اطلاعات هم استعلام کردیم و تا روز رای گیری نتیجه نهایی در خصوص اتهاماتی که به دکتر صالحی امیری وارد شده اعلام خواهد شد.

هادی حسینی با یادآوری این موضوع که سی سال است آقای دکتر صالحی را می شناسد گفت :دکتر صالحی امیری برنامه های بسیارخوبی دارد و تاکنون نیز بسیار موفق عمل کرده اند و در نشستهایی که با فراکسیونهای مختلف مجلس داشته توانسته نظر موافق آنها را جلب کند و اگر مشکلی پیش نیاید رای اعتماد مجلس را  کسب خواهد کرد .وی ادامه داد : سرپرست کنونی وزارت ورزش یک مدیر استراتژیست است به جنبه های فرهنگی ورزش هم توجه ویژه ای دارد ، ضمن اینکه به رییس جمهوری آقای روحانی نیز بسیار نزدیک است و می تواند مسائل فرابخشی را به خوبی حل و فصل نماید .

نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر مثبت نمایندگان مجلس در مورد برنامه های دکتر صالحی امیری تاکید کرد: تاخیر بیشتر در خصوص انتخاب وزیر این وزارتخانه را جایز نمی دانم و باید این نکته را متذکر شوم بی مسوولی این وزارتخانه عریض وطویل در شرایط کنونی به نفع دو حوزه ورزش و جوانان نیست و قطعا بی سروسامانی این وزارتخانه را دچار مشکل خواهد کرد .

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان گفت :شناخت من از آقای صالحی کامل است از زمان دفاع مقدس و پس از آن اطلاعات کاملی از شرایط زندگی ایشان دارم و معتقدم همواره سالم و در جهت ولایت ، خط امام و رهبری خدمت کرده است و همچنان در مسیر خدمت به نظام تلاش می کند و با توجه به شرایط کنونی ورزش ، دکتر امیر صالحی بهترین گزینه است .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
3
59
من دانشجوی ایشان بوده ام . ایشان بسیار توانمند ، با اخلاق و دلسوز هستند . امیدوارم نمایندگان ملت به خواست مردم توجه کنند .
نظرات بینندگان