arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۲

بارش در تهران ادامه دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: مهندس عبدالرضا امیدوار شهری، در این باره گفت: نقشه‌های پیش‌یابی بیانگر این است که طی دو روز آینده به تناوب در استان‌های واقع در محدوده غرب، شمال غرب، برخی مناطق جنوب غربی، مرکز، دامنه‌های البرز، دامنه‌های مرکزی و شمالی زاگرس و به تدریج برای شمال شرق و شرق بارش باران، رعد و برق ، وزش باد و کاهش دما رخ دهد.
 
وی از پیش بینی بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به صورت برف خبر داد و گفت: همچنین از اواخر وقت روز یکشنبه از سمت شمال غرب و غرب کشور از مقدار بارش‌ها کاسته شده و از سمت شرق بارش برای مناطق شمال شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت.
 
به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور این سامانه از روز سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال شده و در اواخر وقت این روز نیز از کشور خارج خواهد شد.
 
وی همچنین درباره وضعیت هوای پایتخت در دو روز آینده نیز گفت: در روز دوشنبه هوای تهران نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط با بارش پراکنده، وزش باد و همراه با کاهش ابر و کمینه و بیشینه دما نیز هفت و 17 درجه بالای صفر خواهد بود.
 
امیدوارشهری اضافه‌کرد: در روز سه‌شنبه نیز هوایی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه 18 و شش درجه سانتی‌گراد برای پایتخت پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان