arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲

روحانی: درآمد ارزی سال‌های گذشته در کجا سرمایه‌گذاری شد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس‌جمهور با بیان اینکه "دولت از حضور و فعالیت بخش خصوصی در توسعه کشاورزی حمایت ویژه و همه‌جانبه می‌کند"، از عملکرد دولت گذشته در بخش‌های مختلف بویژه حوزه کشاورزی و "به ارث ماندن" بدهی‌ها برای این دولت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در چهارمین کنگره سراسری خانه کشاورز که صبح امروز (دوشنبه) با حضور فعالان و مسئولان عرصه کشاورزی برگزار شد، با انتقاد از روند سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر اظهار کرد: باید پرسید که درآمد ارزی سالانه حدود 100 میلیارد دلار کشور در سال‌های گذشته در کجا سرمایه‌گذاری شده است؟

وی با اشاره به شرایط نامساعد کشور در ابتدای کار دولت یازدهم خاطرنشان کرد: وقتی دولت را تحویل گرفتیم با آمار دهشتناک و نگران‌کننده‌ای از جمله در حوزه کشاورزی مواجه شدیم به طوری که با بررسی دقیق شرایط دریافتیم که ناچار هستیم بیش از هفت میلیون تن گندم وارد کنیم؛ آن هم در شرایط تحریم. البته این مساله فقط شامل گندم نمی‌شود بلکه در بسیاری از بخش‌های مشکلات فراوانی وجود دارد.

رییس‌جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بدهی‌های باقیمانده از دولت قبل اشاره کرد و افزود: دولت گذشته ارث‌های خوبی برای ما گذاشت. یکی از اقدامات اولیه برای تهیه کود مورد نیاز کشاورزان که انجام شد، پرداخت بدهی 1300 میلیارد تومانی مربوط به دولت گذشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
8
0
کلا اینکارا خوب نیس، باس تلاش کرد که ایران همیشه عزتمند باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
0
11
داد آن كساني كه سركار آوردنش ووقتي كه ديگر بودجه اي نبودباآنهابدهدبه مخالفت برعليه اوبر خاستند
نظرات بینندگان