arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲

شيث رضايي: براي آدمهاي بزرگ شعار مي‌سازند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مصاحبه خبرنگار سايت گل را با شيث رضايي بخوانيد.

اوضاع و احوال؟

سخت تمرين مي کنم.شرايط خيلي مناسبي دارم و با توجه به اينکه سهميه ليگ يک هم محسوب مي شوم مي توانم به راحتي تيمم را انتخاب کنم.براي همين در آرامش مي خواهم بهترين تصميم را بگيرم تا بتوانم با قدرت به سطح اول فوتبال برگردم.

بدنت آماده است؟

بله تمرينات من کاملاً حرفه اي و تحت نظر يک مربي بدنساز با دانش است.البته اگر قراردادم را به يک تيم امضا کنم نياز دارم 10 روز با تيم تمرين کنم تا خودم را با شرايط موجود وقف دهم.

دوري از فوتبال و تيتر يک بودن؟

من يک بار اين شرايط را تجربه کرده ام و مي دانم که يک فوتباليست تا زماني که بازي مي کند ديده مي شود و بعد از آن کسي به او حتي نگاه هم نمي کند.

خداحافظي فرهاد؟

هر بازيکني بايد يک روز فوتبال را کنار بگذارد.اما اينکه در شرايطي مثل فرهاد باشي و کنار بگذاري فوتبال را

خيلي سخت است.برايش آرزوي موفقيت مي کنم.

تقابل تو و فرهاد در آن دربي معروف و شعارش آي بدو.....؟

من در ان صحنه فقط 10 درصد مقصر بودم و بعد از من کلي دفاع و بازيکن بودند که مي توانستند به وظيفه خود عمل کنند اما خب هميشه ما بازيکنان بزرگ هستيم که به چشم مي آييم و شايد به خاطر انتظار بالايي که از من بوداين اتفاقات افتاد.البته بايد بگويم عده اي که نمي توانستند مسئوليت باخت را قبول کنند اين باخت را به گردن من انداختند.واگرنه همانها در سال بعد هم در دربي باختند.

الان بحث مقايسه کريمي و مجيدي خيلي داغ است .

هر دو به جاي خودشان محبوب هستند و نمي توان گفت کدام محبوبتر هستند.کريمي براي پرسپوليسي ها و مجيدي براي استقلالي ها...اينها بازيکنهاي يک تيم هستند مثل فرزاد حسين خاني در مس و يا حدادي فر در ذوب اهن و يا نويدکيا در سپاهان و زارع در ملوان اينها هر کدام ستاره قلبهاي يک شهر و سمبل تيم شان هستند.

نظرات بینندگان