arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۲

پير تبهكاران دستگير شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پير مردي كه ويتريني از اعمال مجرمانه در پرونده خود داشت اين بار به جرم حمل سلاح سرد و جعل ده‌ها عدد كارت پايان خدمت و شناسامه دستگير شد.

چند شب گذشته ماموران كلانتري 112 ابوسعيد در حال گشت زني بودند كه يك موتور سيكلت با پلاك مخدوش را مشاهده كرده و آن را به طور نامحسوس زير نظر گرفتند.

ماموران پس از چند دقيقه تعقيب و مراقب برايشان مسجل شد كه اين مرد از خلافكاران حرفه‌اي شهر است. لذا جهت دستگيري وي وارد عمل شدند ولي متهم با رويت ماموران و با استفاده از شلوغي شهر اقدام به فرار كرد و ماموران نيز به تعقيب وي پرداختند.

اين تعقيب و گريز چند كيلومتر طول كشيد و در پايان ماموران موفق شدند بدون هيچگونه خسارت جاني و مالي اين تبهكار كهنه كار را دستگير كنند.

متهم كه خود را در يك قدمي چوبه‌دار مي‌ديد با پيشنهاد رشوه مبلغي كلان سعي در تطميع مامور وظيفه شناس نموده، كه مامور با ايمان بلافاصله رشوه مذكور را رد نموده و متهم را به كلانتري انتقال دادند.

رئيس كلانتري 112 ابوسعيد سرگرد "كيومرث حسنوند" درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در بازرسي بدني از متهم كه غلام نام داشت، مقدار 45 گرم مواد مخدر از نوع شيشه بسته‌بندي شده و آماده توزيع، يك عدد ترازوي توزين موادمخدر، بيش از پانزده عدد شناسنامه اسم‌دار و چندين و چند شناسنامه خام بدون اسم، انواع و اقسام مدارك شناسايي از جمله گواهينامه، كارت ملي، كارت معافيت و پايان خدمت سربازي با نام و بدون نام همگي جعلي، چندين گوشي تلفن همراه و چندين و چند سيم كارت، يك عدد لپ تاپ و يك عدد قمه كه به صورت ماهرانه‌اي جاسازي نموده بود را كشف گرديد.
به گفته اين مقام مسئول انتظامي پس از استعلام و بررسي توسط شعبه مواد مخدر كلانتري، ويتريني از سوابق متهم از جمله قاچاق مواد مخدر، شرارت، جعل و غيره بدست آمد و پس از تشكيل پرونده متهم به همراه اموال و مواد مكشوفه تحويل مراجع قضايي گرديد.

نظرات بینندگان