arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۲۵ آذر ۱۳۹۲

ابتکار: راستگویی ، پاسخگویی و مدیریت صحیح سرلوحه کار دولت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان داشت : سرلوحه برنامه های دولت تدبیر و امید، پاسخگویی به مردم، راستگویی ، مدیریت صحیح کشور و توجه به مسائل زیست محیطی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈمعصومه ابتکارˈ روز دوشنبه در محل پارک ملی بمو در دیدار با محیط بانان و خانواده های آنان فرصت بوجود آمده در دولت تدبیر و امید را غنیمتی شمرد و گفت : باید همه ما قدر این فرصت را بدانیم و از تحول پیش آمده برای تعالی جامعه و سازمانمان استفاده کنیم .

معاون رییس جمهوری ادامه داد : با توجه به نگاه زیست محیطی دولت ما نیز باید در جهت ارتقای خود و سازمان محیط زیست بکوشیم و از دانایی و علم کافی برخوردار باشیم تا بتوانیم تغییرات مثبت و سازنده ای را ایجاد کنیم .

وی افزود: باید از جهت اخلاقی و انسانی خود را تعالی بخشیم و در جهت قرب الهی و تعالی روحی به عنوان یک مسلمان قدم برداریم.

ابتکار با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم گفت : علاوه بر اینکه به عنوان یک مسلمان باید فرایض دینی خود را به جا آوریم باید برای تعالی سازمان و ارائه عملکرد صادقانه و علمی نیز کوشا باشیم تا بتوانیم به عنوان دستگاهی موثر در دولت تدبیر و امید حرکت کرده و جلوی آلودگیهای زیست محیطی را بگیریم .

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که می فرمایند : مسلمان باید سه ویژگی وفای به عهد، امانتداری و راستگویی را داشته باشد ،گفت : ما نیز باید به عنوان مسئول راستگو بوده و حقیقت را به مردم بگوییم تا مردم بتوانند تصمیم درست را بگیرند ، انتقاد پذیر باشیم و از تخریب همدیگر بپرهیزیم .

وی افزود : کارکنان دولت در دولت اسلامی باید بهترین علوم و اطلاعات را داشته باشند و سازمان محیط زیست باید سازمانی آموزش پذیر و آموزش دهنده باشد .

در ابتدای این برنامه یکی از محیط بانان به نمایندگی از کلیه محیط بانان مسائل و مشکلات محیط بانان را در پنج محور بیان کرد .

اختصاص یک روز در ماه برای ملاقات رییس سازمان با محیط بانان ، کمبود نیروی اجرایی، مسکن محیط بانان ، تغییر وضعیت نیروهای قرار دادی و سختی شرایط کار از جمله مسایل مطرح شده بود.
نظرات بینندگان