arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۲

ساخت «ملک سلیمان 2» به کجا رسید؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از تهیه‌کنندگان «ملک سلیمان 2» گفت: تا وقتی بودجه‌ها تخصیص داده نشود، نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت.

عبدالحمید قدیریان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ساخت «ملک سلیمان 2» اظهار کرد: ما پروانه ساخت این فیلم را گرفتیم که فضای ساخت آن باز شود اما تا وقتی که دوستان جدید در مسندهای خود مستقر نشده و بودجه‌ها تخصیص داده نشود، نمی‌توان چنین فیلمی را ساخت.

وی درباره آخرین وضعیت تحقیق و نگارش فیلمنامه «ملک سلیمان 2» عنوان کرد: پس از آنکه «ملک سلیمان 1» اکران شد و در طول چهار سال گذشته ما جلسات خودمان را داشتیم و درباره موضوع تحقیق می‌کردیم.

قدیریان خاطرنشان کرد: ما ساخت فیلم‌های دینی را بهانه‌ای برای ارتقای خودمان می‌دانیم و به همین دلیل جلسات ما برای انجام تحقیقات «ملک سلیمان 2» ادامه داشته است و در واقع باید این‌طور بگویم که اگر این فیلم تا 10 سال دیگر هم ساخته نشود ما تحقیقات خودمان را به صورت مستمر ادامه می‌دهیم چرا که بحث مربوط به داستان قرآنی «ملک سلیمان 2» بسیار شیرین است و مسائل خیلی کاربردی و جالبی را در دل خود دارد.

این تهیه‌کننده «ملک سلیمان‌2» در پایان بیان کرد: ان‌ شاءالله خداوند وسیله و امکانات را به نوعی ترتیب دهد که دوستان ما بدون دغدغه و فشار وارد پروسه ساخت این فیلم شوند و نتیجه آن مناسب باشد.
نظرات بینندگان