arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

رسایی: چهار دسته سبز داشتیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ریاست جمهوری روحانی وامدار پدرخوانده ها نیست بلکه این انتخاب مدیون 25 شهید بسیجی حماسه 9 دی ماه است.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی ماه یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قابل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمع کثیری از مردم در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام حمید رسایی در این همایش اظهارداشت: مردمی که وامدار هیچ جریانی نیستند وقتی احساس کردند فردی همراه رهبری نیست بلکه بار رهبری است علیه فتنه گران شعار دادند و گفتند به باغ پسته ات برگرد.

ریزش و رویش بیانگر حیات انقلاب است

وی افزود: ریزش و رویش همواره با انقلاب همراه است و نشانه سلامت تلقی می شود و هر حرکتی که ریزش و رویش نداشته باشد بیمار است و مانند بدنی که فقط جذب و یا دفع کتد سالم نیست ما هم باید بدانیم که این حرکتها طبیعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب پیامبر اکرم هم ریزش داشت و طلحه و زبیر ریزش کردند و مالک و میثم تمار رویش داشتند و انقلاب ما هم چون قطاری است که عده ای از آن پیاده شدند و همچنان فتنه های دیگری هم در میان است که شاید ما مردود شویم لذا لازم است مبانی و دید خود را قوی کنیم تا در فتنه دیگری دچار ریزش نشویم.

رسایی یادآور شد: انسانهای شاخص و معروف صدای ریزش بلندی دارند اما مردم عادی هم ریزش دارند اما با صدای آرامتر لذا همه باید مراقب باشیم که بدون بصیرت ریزش برای همه می تواند تهدید باشد.

عده ای نمی خواهند 9 دی مطرح شود

این نماینده بیان کرد: در سیر تاریخی چرا میلاد پیامبر(ص) را هم شیعه و هم سنی باشکوه برگزار می کند اما 28 صفر و رحلت پیامبر را فقط شیعیان زنده نگهداشته و عزاداری می کنند زیرا مطرح شدن زمان رحلت سوال های دیگری در خصوص جانشین پیامبر را همراه خواهد داشت لذا عده ای نمی خواهند این تاریخ علنی شود و از کنار آن می گذرند و امروز هم برخی دوست ندارند 9 دی مطرح شود و این که شما در مناطق مختلف کشور این روز حماسی را گرامی می دارید عصبانی هستند و نمی خواهند پرسشی در مورد این روز مطرح شود.

رسایی گفت: طرفداران سران فتنه در محرم به خیابان آمدند و سوت و کف زدند، کسانی که با باغداران پسته ملاقات کردند، کسانی که جلسه گذاشتند باید بگویند پشت ماجرا چه گذشت، دختر چه کسی در این روز ساندویچ می خورد، موسوی در بیانیه چه گفت، این پرسش ها باید جواب داده شود.

سران فتنه عده ای را جسور کردند

وی با تقسیم بندی جبهه سبز اظهارداشت: چهار دسته سبز داشتیم، سبز مقدس با 75 میلیون نفر جمعیت که ما هم طرفدار آن هستیم، سبز محترم که 13 میلیون نفری بود که به موسوی رای داد و محترم بودند، چون به نظام رای دادند و اصولا هر کس در انتخابات شرکت می کند با علاقه به نظام مشارکت می کند، سبز معترض که همه 13 میلیون نفر که نبود بلکه بسیاری برگشتند زیرا با اعتماد به نخست وزیر امام به وی رای دادند اما نمی دانستند فریب خورده اند و سبز منحرف که مسجد را آتش زدند.

رسایی یادآورشد: موسوی با مجله تایم مصاحبه می کند و می گوید نهضتی راه افتاده که جلویش را نمی شود گرفت، چه ببریم و چه ببازیم این نهضت ادامه دارد، نصیحت رهبری را هم گوش نکردکه فرمود این آتش را روشن نکن شعله ور می شود، با بیانیه، خود را در باتلاق انداخت، شورای نگهبان هم بررسی کرد تقلب نبود.

وی افزود: آقایی امروز در مجلس گفت باید همه را محاکمه کنید چون مناظره ها باعث این فتنه شد، اگر این گونه است پس باید 15 خرداد هم درگیری می شد چون طرفداران علیه هم شعار می دادند، باید 23 خرداد، 24 و 25 خرداد هم درگیری می شد، 25 خرداد به پایگاه بسیج حمله کردند و یک مادر و دختر کشته شد و 25 بسیجی و نیروی انتظامی هم شهید شدند، عده ای برای دفاع از ارزشها کتک خوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشته شدن ندا آقا سلطان و برخی که از پشت تیر خورده بودند برنامه ریزی شده بود و اسلحه شلیک شده متعلق به بسیج و ناجا نبود.

فتنه 88 دعوای حق و باطل و جنگ جمل بود

رسایی اظهار داشت: در راهپیمایی 25 خرداد یک عده از سبز منحرف هم حضور داشتند که به خیابان آمدند و مسجد و بانک را آتش زدند و رای هم نداده بودند، تا اینکه یک نماز جمعه هم در تهران برگزار شد که بی بی سی مردم را برای شرکت در آن دعوت می کرد که به نماز بروید، رسانه های بیگانه آموزش می دادند، نماز جمعه این آدم برگزار شد دختر و پسر با کفش نماز خواندند.

وی گفت: برخی به دلیل قدرت طلبی و داشتن کینه و بغض نفهمیدند راه غلط است، دشمن هم از بیرون سوار اینها شد و فرد به ظاهر منتخب، ولایت را نشانه گرفت و ذلیل شد.

این نماینده اصولگرای مجلس بیان کرد: فتنه 88 دعوای حق و باطل بود، دعوای دو کاندیدا نبود، وقتی موسی خوئینی ها گفت: اگر یک کم دیگر در خیابان بمانید رهبری کوتاه می آید و انتخابات دوباره برگزار خواهد شد رهبری با شجاعت اعلام کرد امام به کسی باج نداد و من هم به کسی باج نمی دهم و فتنه برملا شد.

وی افزود: فتنه 88 یک جنگ جمل، هشت ماه دفاع مقدس بود، با 25 شهید که دلهای زیادی خون شد و رهبری هشت ماه تمام از رای مردم پاسداری کرد، رهبری سمبل جمهوریت نظام بود و 9 دی ماه جمهوریت نظام برای دفاع از رهبری به صحنه آمد.

رسایی گفت: دولت یازدهم بداند 25 بسیجی شهید شدند تا روحانی رئیس جمهور شود، اگر رهبر انقلاب چهار سال پیش در برابر فشارها کوتاه می آمد و می گفت انتخابات باطل شود و باج می داد امسال آقای روحانی رئیس جمهور نبود.

روحانی، وامدار پدرخوانده ها نیست و وامدار شهدای بسیجی است

این نماینده تصریح کرد: اگر قرار بود برای 15 درصد رای بیشتر احمدی نژاد انتخابات زیر سوال برود امروز تنها بالا بودن هفت دهم درصدی آراء به راحتی قابل تجدید نظر بود در جایی که 11 میلیون رای بالا از نظر عده ای باید تجدید می شد امروز برای 350 هزار رای نباید شائبه پیش می آمد؟ در حالی که اگر انتخابات تجدید می شد بدون شک ریزش آراء موسوی بسیار بالا بود چون برخی فریب خورده بودند.

رسایی گفت: چهار سال پیش خواستیم شادی کنیم نگذاشتند، نظامی که ولایت فقیه دارد یعنی همین که امسال روحانی رئیس جمهور می شود، روحانی وامدار پدرخوانده ها نیست بلکه وامدار شهدای 9 دی ماه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هم در خصوص مذاکره با آمریکا اظهارداشت: چون امام دیگر در بین ما نیست برخی می خواهند به نام امام با آمریکا رابطه برقرار کنند اما ولی فقیه زنده جلوی آن را می گیرد و با خط قرمزهایی که دارد اجازه نمی دهد حتی نمایندگان از مسیر خارج شوند.

رسایی تصریح کرد: تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم به این کشور هیچ آسیبی نخواهد رسید.

در این مراسم کاظمی فرمانده سپاه ناحیه قزوین هم با گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: در استان قزوین با برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه های متعددی به مناسبت 9 دی ماه از امروز تا 22 بهمن برگزار می شود تا این حماسه زنده بماند.

وی افزود: درخواستهای زیادی از سوی مدارس، دانشگاهها، ادارات برای اعزام سخنران برای آگاه سازی مردم داریم و خوشحالیم که با گذشت چهار سال از این حماسه مردم با چشمانی باز و بصیرتی مثال زدنی برای پشتیبانی از انقلاب در صحنه ایستاده اند.

کاظمی یادآورشد: پیام حضور پرشور مردم در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه، هوشیاری و بصیرت است که باید به نسل جوان منتقل شود.
نظرات بینندگان