arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

نماینده رشت به نقل از روحانی: ظرف 2 یا 3 ماه آینده مذاکرات به نتیجه می‌رسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از دیدار امروز مجمع نمایندگان استان گیلان با رییس جمهوری، گفت: روحانی در این جلسه اعلام کرد که مذاکرات ایران با گروه 1+5 ظرف دو یا سه ماه آینده به نتایجی خواهد رسید.

جبار کوچکی نژاد روز دوشنبه و بعد از جلسه یاد شده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، گفت: رییس جمهوری در این نشست صمیمی با اعلام اینکه مذاکرات در دو یا سه ماه آینده به نتایجی خواهد رسید، اظهار داشت که نتیجه این مذاکرات آثار مثبتی در اقتصاد کشور خواهد داشت.

نایب رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسه یک ساعت و نیم به طول انجامید، گفت: یک ساعت از وقت جلسه به نمایندگان اختصاص یافت تا درباره مسایل و مشکلات و ظرفیت های حوزه های انتخابیه خود صبحت کنند و حدود نیم ساعت از نشست هم به سخنان رییس جمهوری اختصاص یافت.

به گفته این نماینده مجلس، رییس جمهوری در این نشست از این گله مند بود که نمایندگان مجلس با طرح سوالات متعدد از وزیران، وقت زیادی از آنان می گیرند و گاهی ساعت ها در مجلس معطل می شوند و حتی برخی از وزیران به خاطر این موضوع تهدید به استعفا کرده اند.

کوچکی نژاد گفت: روحانی در این جلسه همچنین بر ضرورت پرهیز از دامن زدن به اختلاف ها و لزوم فراموش کردن اختلاف های گذشته تاکید کرد و گفت که این اختلاف ها نتیجه ای جز عقب نگه داشتن کشور ندارد.

به گفته نماینده رشت، رییس جمهوری در دیدار نمایندگان استان گیلان همچنین خواستار پرهیز از افراط و تفریط شد و گفت که تندروی های از سوی هر جناحی که باشد، به کشور آسیب می زند.

این نماینده استان گیلان در مجلس، جلسه امروز مجمع نمایندگان این استان با رییس جمهوری را در مجموع خوب توصیف کرد و گفت: شاید بهتر بود که این نشست پیش از تقدیم لایحه بودجه به مجلس برگزار می شد تا نمایندگان بتوانند در باره بودجه استان هم با رییس جمهوری گفت و گو کنند.

علاوه بر جلسه امروز رییس جمهوری با مجمع نمایندگان استان گیلان، تا کنون نمایندگان استان های مازندران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس و مجمع نمایندگان اقلیت های مذهبی نیز روحانی دیدار کرده اند.

نظرات بینندگان