arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

علیرضا قزوه: دانشجویان زودتر سفارت انگلیس را می‌گرفتند فتنه رخ نمی‌داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا قزوه در شب شعر ترسیم روشن که با موضوع بزرگداشت حماسه 9 دی و شهادت امام رضا (ع) در تالار ابن‌سینا مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شاعران و مردم خراسان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب همیشه ثابت‌قدم بودند و با پایداری جلوی فتنه 88 ایستادند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه امام حسین (ع) فتنه 88 را تمام کرد، خاطرنشان کرد: بزرگترین باعث فتنه انگلیس بود و اگر دانشجویان قبل از فتنه 88 سفارت انگلیس را تسخیر می‌کردند قطعاً این فتنه رخ نمی‌داد و ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که انگلیس در 300 سال قبل با پیچیدگی خاصی دست به استعمار می‌زد و امروز پیچیدگی آن بسیار بیشتر شده است.

قزوه ادامه داد: ما در مذاکرات هسته‌ای آلماتی 2 با دیپلماسی صحیح به نتایج خوبی رسیده بودیم و پیروزی با ملت ایران بود اما انگلیس نگذاشت این مذاکرات به نتیجه برسد.

این شاعر انقلابی با اشاره به اینکه هنوز فتنه وجود دارد، تصریح کرد: امروز فتنه همین‌ شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی دشمن هستند و آنها می‌خواهند کشتی انقلاب اسلامی را با روش‌های مختلف سوراخ کنند که ما باید بسیار مراقب باشیم و بدانیم این فتنه تمام نشده و تمام نخواهد شد.
نظرات بینندگان