arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

رويانيان: وجدان کاري خياباني ستودني است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: وجدان کاري جواد خياباني ستودني و قابل تحسين است.

سايت باشگاه پرسپوليس، محمد رويانيان گفت: از صميم قلب به جواد خياباني گزارشگر با تجربه و محترم صداوسيما درگذشت والده گرامي‌شان را تسليت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال علو درجات براي آن مرحومه، صبر و شکيبايي براي جواد خياباني و خانواده‌اش مسئلت دارم.

وي ادامه داد: به اعتقاد بنده بهترين فردِ بازي پرسپوليس و نفت آقاي خياباني بود و وجدان کاري او ستودني و قابل تحسين است. او به رغم تألمات روحي و براي اينکه بازي از استاديوم آزادي براي علاقه مندان به فوتبال گزارش شود، دست از کار نکشيده و در آن شرايط روحي سخت با وجدان کاري ستودني کارشان را انجام دادند و بنده از صميم قلب به ايشان اين مصيبت بزرگ را تسليت عرض مي‌کنم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره تساوي ديدار دو تيم پرسپوليس و نفت گفت: بازيکنان تيم ما تمام تلاش خود را به کار بستند و به ويژه در نيمه دوم موقعيت‌هاي خوبي روي دروازه حريف خلق کردند اما به گل نرسيدند. تيم نفت تمام قوا و زورش را به کار برد تا بتواند از پرسپوليس امتياز بگيرد. در مجموع به علي دايي، اعضاي کادرفني و بازيکنان تيم پرسپوليس خسته نباشيد گفته و اطمينان دارم تيم پرسپوليس با اين مجموعه شانس زيادي براي قهرماني دارد.

رويانيان درباره حضور هواداران پرسپوليس در استاديوم آزادي گفت: هواداران ما به رغم هواي سرد حضور خوبي در استاديوم داشته و تيم پرسپوليس به نسبت تيم‌هاي ديگر از هواداران بيشتري در بازي هاي خانگي و خارج از خانه برخوردار است. آنها با درک شرايط، تيم محبوب خود را تنها نگذاشته و پس از حمايت همه جانبه از پرسپوليس در چند سال اخير تاثير ويژه اي در احياي دوباره تيم و صدرنشيني آن داشته اند. هواداران پرسپوليس قطعا در ادامه بازي ها حضور پرشورتري خواهند داشت و جا دارد برحسب وظيفه از آنها تقدير و تشکر کنم که براي پرسپوليس سنگ تمام گذاشتند.

وي درباره حضورش در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فرصتي دست داد شب گذشته به اردوي تيم پرسپوليس بروم و ديداري با اعضاي تيم داشته باشم. با  دايي نيز صحبت‌هايي داشتيم و داريم و براي رفع مشکلات تيم يک کارهايي مي کنيم. بنده بار ديگر از سرمربي تيم و همچنين شاگردانش تقدير و تشکر مي کنم که در اين شرايط براي سربلندي پرسپوليس و هواداران از هيچ تلاشي دريغ نکرده و واقعا با تعصب و غيرتي مثال زدني برخي مشکلات را تحمل کرده و به فکر تکرار موفقيت ها و شادي هواداران هستند. انشاالله بتوانيم اين صبوري و تلاش آنها را با اقداماتي که انجام مي‌دهيم جبران کنيم و اميدواريم حمايت هاي لازم در اين راه انجام شود.

نظرات بینندگان