arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۲

قلعه نويي برهاني را تهديد به اخراج کرد/درخواست قلعه نوعی از روحانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل راه آهن و صدرنشيني در ليگ برتر،در نشست خبري گفت: ابتدا درگذشت مادر جواد خياباني را به او تسليت مي‌گويم. خدا را شکر مي‌کنم که سه امتياز حساس را از بازي با راه‌آهن گرفتيم و بازيکنان با معرفت و غيرتي فوتبال بازي کردند و توانستيم از تيم خوب راه آهن سه امتياز بگيريم. راه‌آهن يک فوتبال مدرن بازي مي‌کند و در طول 90 دقيقه دو سه بار تغيير سيستم داد و اين نشان دهنده خوب بودن تيم است.ما هم خيلي خوب بازي کرديم.

 فارس، وي ادامه داد: از دکتر حسن روحاني مي‌خواهم به وضعيت زمين ورزشگاه‌ هاي تختي و آزادي توجه کند. اين دو ورزشگاه مي‌توانند در خاور ميانه ميزبان مسابقات مهمي باشند. زمين تختي نسبت به بازي‌هاي قبل بهتر شده است و شرايط رختکن هم همين طور. امروز در مجموع فوتبال تاکتيکي بازي کرديم و از نظر روحي و رواني مهدي نظري با گلي که زد در شرايط خوبي قرار گرفت.

قلعه‌نويي در مورد سه بازيکن تعويضي استقلال و اينکه نيمکت اين تيم خالي بود و همچنين لگد آرش برهاني به کلمن، گفت: من فيلم بازي را حتما مي‌بينم، اگر برهاني چنين کاري کرده باشد او تا زماني که من در استقلال باشم او را در استقلال نخواهد بود. مي‌خواستيم سيد حسين حسيني را به جاي تيموريان را بفرستيم که ديديم نمي‌شود. دو بازيکن سه اخطاره داشتيم. حنيف و قاضي هم نبودند و اگر آنها بودند وضعيت‌ بهتر بود اما خدا را شکر سه امتياز را گرفتيم.

وي در مورد حضور سه چهار هزار نفري تماشاگران استقلال، گفت: تيم براي مردم است چه به ورزشگاه بيايند چه نيايند امروز هم آمدند و تيم را حمايت کردند و سه امتياز را گرفتيم و بازي‌هاي بعدي استقبال بيشتري خواهد شد اما امکانات رفاهي براي تماشاگران کم است.

نوري فر، مدير رسانه‌اي استقلال هم در ابتداي نشست درگذشت مادر جواد خياباني را تسليت گفت.


نظرات بینندگان