arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

تعيين تکليف نکونام پس از نشست او با قلعه‌نويي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي باشگاه استقلال تاکيد کرد هيئت مديره اين باشگاه نتيجه جلسه امير قلعه‌نويي و جواد نکونام را ملاک تصميم‌گيري براي موافقت با جدايي کاپيتان تيم ملي از جمع آبي پوشان مي داند.

هاشم ساعدي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: همانطور که مستحضريد جواد نکونام 2 دعوت‌نامه از تيم‌هاي قطري و چيني داشته و تمايل دارد به يکي از اين 2 پيشنهاد پاسخ مثبت دهد.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: لذا با توجه به اهميت اين موضوع، بحث جدايي نکونام از تيم استقلال در جلسه امروز هيئت مديره باشگاه مطرح شد. از آنجايي که نکونام هم به مانند ديگر بازيکنان استقلال مهره‌اي ارزشمند و تاثيرگذار براي تيم ما بوده است بحث جدايي‌اش در هيئت مديره مطرح شد تا مديران باشگاه با جمع‌بندي و توجه به شرايط باشگاه بهترين تصميم را اتخاذ کنند.

سخنگوي باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در مجموع تصميم بر آن گرفته شد که جواد نکونام جلسه‌‌اي با آقاي قلعه‌نويي داشته باشد تا در خصوص پيشنهاداتي که از تيم‌هاي خارجي دريافت کرده است با سرمربي تيم گفت‌وگو کند. اعضاي هيئت مديره به اين جمع‌بندي رسيدند که هر تصميمي سرمربي تيم و اين بازيکن ارزنده گرفتند ملاک عمل باشگاه باشد.

ساعدي از برگزاري نشست بين قلعه‌نويي و جواد نکونام طي يکي، دو روز آينده خبر داد و ابراز اميدواري کرد که اين بازيکن در استقلال بماند.

وي همچنين در خصوص نشست امروز هيئت مديره استقلال گفت: در جلسه امروز ابتدا آقاي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل محترم باشگاه گزارشي از وضعيت منابع مالي باشگاه استقلال، پيش‌بيني بودجه باشگاه در سال آينده و ... به استحضار اعضاي هيئت مديره رساند و قرار شد در اين خصوص بررسي‌هاي لازم صورت گرفته و تدابير مناسبي انديشيده شود.

سخنگوي باشگاه استقلال ادامه داد: آقاي فتح‌الله‌زاده همچنين گزارشي از عقد قرارداد با اسپانسر جديد باشگاه استقلال (بانک شهر) و چگونگي امضاي اين قرارداد به اطلاع اعضاي هيئت مديره رساند. ايشان همچنين طي گزارشي کامل به چگونگي جدايي پژمان منتظري از استقلال پرداخته و تمايل تيم‌هاي چيني و قطري براي عقد قرارداد با نکونام را به استحضار اعضاي هيئت مديره رساند.

حوادث بازي راه‌آهن سورينت - استقلال و اعتراض آرش برهاني پس از تعويض با هاشم بيک‌زاده مورد ديگري بود که فتح‌الله‌زاده در نشست هيئت مديره باشگاه مطرح و در خصوص آن با اعضاي هيئت مديره صحبت کرده است.

ساعدي با اشاره به اين موضوع همچنين تصريح کرد: در جلسه امروز آقاي شهرياري گزارش از مجموعه ورزشي مرغوبکار ارائه کرد و در پايان اعضاي هيئت مديره از تلاش‌هاي ارزشمند کادر فني، بازيکنان و مديرعامل استقلال به جهت صعود تيم به صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر تشکر کردند.

نظرات بینندگان