arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۲

رفع محدوديت "كيف پول همراه " در كشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ککیف پول همراه با همکاری شركت هاي تولید، تامین و ارائه خدمات پشتیبانی سخت افزار كه با استفاده از زیر ساخت مخابراتی بین بانکی فعالیت می کند تفاهم نامه مشترکی امضاء تا در بین همه بانک ها راه اندازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مهندس طلوع ، مدیر عامل جیرینگ نیز در این رونمایی  گفت : در راستای توسعه بازارمان تفاهماتی  را با شرکت های ارائه دهنده سرویس های مالی در کشور خواهیم داشت و در حال حاضر 20 بانک ازبسترهای نرم افزاری این شرکت استفاده می کنند.
 
وی افزود : هدف ما ارائه سرویس هایی از طریق تلفن همراه با همکاری شركت هاي تولید، تامین و ارائه خدمات پشتیبانی سخت افزار و امضاي  تفاهم نامه با آنان  توسعه بازار در شبکه بانکی را خواهیم داشت.
 
وی به معرفی سه نوع محصول کلی کیف همراه پرداخت و گفت : ما سه نوع محصول  داریم که یکی همبانک است که سرویس های اختصاصی هر بانک را دارد و وابسته به حساب بانکی و کارت های بانکی بانک هاست و دومی  سرویس یکبار مصرف او .تی . پی است برای دسترسی به اینترنت بانک بانک ها و سرویس دیگر اس . ام . اس اختصاصی بانکی با سه شماره اختصاصی و با این مشخصه که با اسم خود بانک اس . ام. اس ارسال می شود.
 
طلوع ادامه داد : سیستم کیف پول همراه N.F.c  در موبایل توانسته فعال کند و ما منتظر آیین نامه هستیم تا تضمین لازم را داشته باشیم و محدود فعالیت نکنیم.
 
وی تاکید کرد : ما منتظر هستیم با رفع موانع بانکی  تکنولوژی های مختلف متمرکز روی موبایل را پیاده کنیم تا تهران و دیگر شهرهای کشورمان را تحت پوشش خدمات خود قرار دهیم.
 
وی تصریح کرد : سیاست کیف پول همراه این است که تنها به شرکت های دارای مجوز بانک مرکزی Ussdارایه کند.
 
وی خاطرنشان کرد : ما در حال حاضر 18 میلیون مشترک فعال داریم که از شارژ قبض استفاده می کنند .
 
وی گفت :ما قصد داریم حجم پیامک های همراه را افزایش داده و با نام خود بانک موجب  افزایش اعتماد بانک ها شویم و هدف ما توسعه كيف پول همراه در كشور است . 

نظرات بینندگان